שינוי בהרגלי הצריכה בתום תקופת הקורונה // שרון הבר, לשעבר ראש אגף שיווק ב HOT
גבינות קולקשן של תנובה עם רותי ברודו // עטרה בילר
פרק 92 של פודקסט השיווק: טל נברו על היוזמות לסיוע לעסקים קטנים בזמן המשבר
ניתוח קמפיין: סיפורים בפיג'מה לדלתא מטל חן // עטרה בילר
פרק 91 של פודקסט השיווק: יונתן פייטרה, מנהל השיווק של חברת אס.סי.ג'ונסון
חוגגים 5 שנים לקהילת השיווק: מריחוק חברתי לחיבוק קהילתי
ניתוח קמפיין: בזק ליום העצמאות // עטרה בילר
חדשנות באיקומרס בימי קורונה // מיכל לוצקי
פודקסט השיווק בסימן תרבות בימי הקורונה: גל פרידמן וצביקה רוזן, אנסמבל ציפורלה
ניתוח קמפיין: ערכות מיגון שקופות לחרשים וכבדי שמיעה של כתר // עטרה בילר
ענף האירועים ומשבר הקורונה או – איך נאלצנו להיפרד מעולם האירועים // איילת שוורץ
כלי הנגשת אתר