הבחירה של ד"ר מיכל שפירא, סגנית דיקאן וראש החוג לתקשורת שיווקית, הקריה האקדמית אונו
למהלך השיווקי של 2019:
המפגש הראשוני עם קמפיין ההשקה של yes+ יצר בולטות מפתיעה בתוך מקבץ הפרסומות. לפתע התנגן לו השיר של ננסי סינטרה. מנגינה מוכרת, אך רחוקה.. מזוהה על ידי האוזן הישראלית, אך כזו שלא נשמעה בשנים האחרונות בפלייליסט של רובינו. יחד עם זאת הצליל והמוכר, מזכיר משהו רחוק – משהו מפעם. מעורר את השאלה ״מאיפה זה מוכר לי? ועוד בשפה העברית. תופש את הקשב בתוך ים הגירויים שנאבקים על תשומת הלב שלנו. תשומת הלב מופנית למסך ושם אנו פוגשים את דניאלה פיק, פרזנטורית שטרם הופיעה על המסך כמזוהה עם מוצר כלשהו. נדרש שבריר שניה על מנת לזהות אותה, ועוד יותר מכך, לקשר אותה למותג.
מסקרן ? כן!
וכאן נכנס לפעולה עניין ההקשר והרשת האסוציאטיבית הבלתי נמנעת המתקשרת לפרזנטורית. היא מכאן. אבל לא רק. טרנטינו. אחד מענקי היוצרים בקולנוע הבינלאומי. ללא ספק מתקשר לחוויה קולנועית גדולה מהחיים, לתוכן בינלאומי פורץ דרך מוכר ומוערך. והשיר עצמו, ננסי סינטרה. כוכבת בעלת סיפור משפחתי מעניין בפני עצמו. כל אלו מעוררים את המערכת הקשבית של רבים מאתנו, להמשיך ולהקשיב. ולא להתעלם.
ואז הדברים מתחילים להתחבר. אצל חלק מאתנו – מיידית, ואצל רובינו הסקרנות נותרת בלתי מסופקת ואוזנינו נותרת קשובה. ולהשמעות והצפיות החוזרות, שמפגישות אותנו לשיח התקשורתי שמתעורר בעקבותיו. ופרטי הפאזל מתחברים. השיר מוכר לנו מסרטו המוערך של טרנטינו קיל ביל. וכך בתוך אוסף הגירויים והתחרות על תשומת הלב שלנו, אנו מסוקרנים מספיק כדי להאזין למילים. ולהבין במה מדובר. ובתוך שיר האהבה המוכר אך מחודש באופן מפתיע ובשפתינו שלנו, אנו מאזינים לתיאור המוצר החדש על מגוון התכנים ואפשרויות הצפייה שהוא מציע. החדשנות והרלבנטיות הגלומה בהצעת הערך, מחוברת לDNA של המותג, חוויית צפייה ותוכן עשירה ומגוונת.
יצירת הבולטות המפתיעה והפעלת המערכת הקוגנטיבית שלנו לגילוי הפרטים והשלמת הפאזל, הובילו לבולטות תקשורתית ושיח מתמשך, שפרצו את מערכת הפילטרים שלנו ואפשרו הקשבה מהצעת הערך הרלבנטית שמציע המותג.