ועידות וכנסים און ליין בזכות הקורונה // מיכל קרסני ומיכל לוצקי
פודקסט השיווק: אליק פרומצ׳נקו, סמנכ"ל השיווק והבעלים של מגזין אוטו
מיוחד לקהילת השיווק: איך השפיע המשבר על WAZE ואיך קהילות המותג נרתמו למאמץ?
מנהלי קהילות בימי הקורונה: סיון מלניק יניב, קהילות הורים: "ההתגייסות של הקהילות בימים אלה מחממת את הלב"
משבר הקורונה: מנהיגות תלויה בלספר את הסיפור // עטרה בילר
גדי סוקניק יוביל קמפיין חדש שיחסוך לכם כסף
ניתוח קמפיין: גידי גוב, סימן שאתה צעיר // עטרה בילר
לראשונה: 3 חברות האשראי מתאחדות לקמפיין משותף
חומות תשלום בימי קורונה // מיכל לוצקי
פודקסט השיווק: איציק ברדה סמנכ"ל השיווק של חברת תוספי התזונה נייצ'רספרו
מנהלי קהילות בימי הקורונה – רעות לונברג, רעות תקני לי: "עברנו ל-99% שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים"
כלי הנגשת אתר