ג׳יפ פרו בתקופת קורונה // עטרה בילר
רעיונות שמקדימים את זמנם – יריד וירטואלי \\ טל ספיבק
פאנל VIDEO – שיווק בזמן קורונה
ניתוח קמפיין: נינט ואמיר דדון אלקטרה // עטרה בילר
"פרסום קורונה סטייל" – השינויים בעולם הפרסום בעידן הקורונה // טל ספיבק
מירון אשכנזי מונה לסמנכ"ל השיווק של רשת שר"פ פלוס
קריאטיביות בע"מ – מתי קריאטיביות מאבדת מאפקטיביות // יונתן קגנסקי
ניתוח קמפיין: "#ShowUs תראו לנו יותר נשים שנראות כמונו Dove" // עטרה בילר
יום האישה בראי העיתונות הכלכלית // קרן נהיר
רשת אופטיקנה מציגה את הקמפיין החדש עם עומר אדם למותג המשקפיים VERSO
מורן אטיאס בקמפיין חדש לביטוח ישיר – מהוליווד לבוץ בישראל
כלי הנגשת אתר