ניתוח קמפיין: נעה קירל יס פלוס // עטרה בילר

תמונה: YES PLUS

 

לא שזה חדש שנעה קירל מצלמת שוב קליפ ל yes+  אבל הפעם היא בניו יורק בטיול אחרי שחרור מהצבא. וכן. נעה קירל משתחררת מצה״ל זה אייטם.

בהשראת living next door to Alice יש לימוזינה ומיצוי החיים הטובים בניו יורק, אבל משהו חסר, משהו מתפשר. והתשובה ברורה – כשיש לך יס פלוס, העולם לידו דהוי בכמה טונים.

ניו יורק לא מצליחה לרגש את נעה כי את הכל כבר ראתה בסדרות של יס פלוס. הקליפ זז מהר ואפשר לזהות סצנות מספרות זולה, האחים בלוז, הבוזגלוס, פאודה ועוד.

מה שעבור אחרים זה סף גירוי נמוך, עבור מי שיש לו יס פלוס – מחוויר.

נעה חולפת בין הסצנות המשוחזרות, וחדי העין יכולים לזהות שוב את לונאי שחולל שערורייה בפרסומת האחרונה בגלל הדמיון שלו לאקס המיתולוגי של נעה, הלא הוא מרגי. אז גם הפעם הוא משתתף ברגע מפחיד כשהמאפיה אוטוטו מאבדת את זה, והחבורה של נעה, הוא בתוכה, מצילה את המצב.

שוט הסיום, אחרי הצעת המפרסם, מראה את נעה והבחורים יושבים על פיגום – הצדעה לצילום אייקוני של פועלים שיושבים על קורת ברזל בגובה רב קומות. ׳היינו פה?׳ הם שואלים. ׳יס׳ עונה נעה.

ההשוואה בין יס פלוס למציאות נכונה אסטרטגית. יס אף פעם לא מתחרה בפלטפורמות אחרות. זה לא לרמה שלה. יס מתחרה או במסך הגדול, או בחיים האמתיים. היא זולגת לחיינו ואנחנו – לתוכה. הגבול בין חיים ותוכן מיטשטש והבריחה שיס מציעה לנו מפתה ומושלמת. יס פלוס היא יס על סטרואידים. יותר מרכזת. יותר אינטנסיבית. אבל יש לה את הנשמה של המותג יס ולכן היא תהיה גדולה מהחיים ולא תראה את הוט או את שאר הסטרימרים ממטר. כי כך צריך.

כשהמתחרה שלך הוא החיים עצמם, אתה מעצים את המותג שלך. כשהמתחרה שלך הוא ההוא מברייק הפרסומות הקודם, הלך עליך.

אה, ונעה קירל יפה ומהפנטת מתמיד. והאמת, גם ניו יורק.

 

והנה הקליפ וגם המלים של השיר הדי ישן של סמוקי – Living Next Door To Alice

 

 

Lyrics

Sally called when she got the word
And she said, "I suppose you've heard… about Alice?"
When I rushed to the window and I looked outside
And I could hardly believe my eyes
As a big limousine rolled up, into Alice's drive

Oh, I don't know why she's leaving
Or where she's gonna go
I guess she's got her reasons
But I just don't want to know
'Cause for 24 years
I've been living next door to Alice

24 years just waiting for a chance
To tell her how I feel, and maybe get a second glance
Now I've got to get used to not living next door to Alice

We grew up together, two kids in the park
We carved our initials, deep in the bark
Me and Alice
Now she walks through the door, with her head held high
Just for a moment, I caught her eye
As a big limousine pulled slowly, out of Alice's drive

Oh, I don't know why she's leaving
Or where she's gonna go
I guess she's got her reasons
But I just don't want to know
'Cause for 24 years
I've been living next door to Alice

24 years just waiting for a chance
To tell her how I feel, and maybe get a second glance
Now I gotta get used to not living next door to Alice

And Sally called back and asked how I felt
And she said, "I know how to help
Get over Alice"

She said, "Now Alice is gone, but I'm still here"
You know I've been waiting for 24 years
And a big limousine disappeared

I don't know why she's leaving
Or where she's gonna go
I guess she's got her reasons
But I just don't want to know
'Cause for 24 years
I've been living next door to Alice

24 years just waiting for a chance
To tell her how I feel, and maybe get a second glance
But I'll never get used to not living next door to Alice
No, I'll never get used to not living next door to Alice

 

עטרה בילר היא אסטרטגית של מותגים. היא עושה שימוש במודל הנרטיב במטרה לאתר את התפקיד הייחודי של המותג, ולתרגם את יתרונו האסטרטגי לכדי כלי ניהולי אפקטיבי, כזה שמטפח זיקה בקרב השוק, בונה מערכת יחסים מניבה עם קהלי היעד ומאפשר החזר על ההשקעה.

 

 

 

 

מדיניות שקיפות מלאה באתר מצייצים

באתר קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מופיעים מעת לעת שיתופי פעולה עסקיים. תכנים אלה מבודלים מתכנים מערכתיים באמצעות התוויות – "Brand Content", ",תוכן מותג" ו/או באמצעות אלמנטים חזותיים.