פודקסט השיווק: איציק ברדה סמנכ"ל השיווק של חברת תוספי התזונה נייצ'רספרו
מנהלי קהילות בימי הקורונה – רעות לונברג, רעות תקני לי: "עברנו ל-99% שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים"
מנהלי קהילות בימי הקורונה: קרן אללוף שרעבי, מאמצחיק: "עיניים של חצי מיליון נשים נשואות אלינו לתמיכה קהילתית"
מנהלי קהילות בימי הקורונה: זאב ינאי, PR-GURU – "שעתן היפה של הקהילות התומכות"
חכם, רשע תם ושאינו יודע לשאול – מציאות עסקית ושיווקית פסח 2020 קורונה סטייל // חני שלום
ניתוח קמפיין: טרמינל איקס, שפיטה // עטרה בילר
פודקסט השיווק: נגה בנר סוארי מנהלת השיווק של דגני הבוקר תלמה ביוניליוור
כך (גם) הקורונה תמכה בעליית מותג החדשות הדיגיטאלי // יצחק משיח
אפקט הקורונה: הצפייה בשירותי הסטרימינג בארה"ב מזנקת
פודקסט השיווק בסימן אתגרי הקורונה: יניב לוי מנהל השיווק של Lease4u
ג׳יפ פרו בתקופת קורונה // עטרה בילר
כלי הנגשת אתר