ניתוח קמפיין: ערכות מיגון שקופות לחרשים וכבדי שמיעה של כתר // עטרה בילר
ענף האירועים ומשבר הקורונה או – איך נאלצנו להיפרד מעולם האירועים // איילת שוורץ
ועידות וכנסים און ליין בזכות הקורונה // מיכל קרסני ומיכל לוצקי
פודקסט השיווק: אליק פרומצ׳נקו, סמנכ"ל השיווק והבעלים של מגזין אוטו
מיוחד לקהילת השיווק: איך השפיע המשבר על WAZE ואיך קהילות המותג נרתמו למאמץ?
מנהלי קהילות בימי הקורונה: סיון מלניק יניב, קהילות הורים: "ההתגייסות של הקהילות בימים אלה מחממת את הלב"
משבר הקורונה: מנהיגות תלויה בלספר את הסיפור // עטרה בילר
גדי סוקניק יוביל קמפיין חדש שיחסוך לכם כסף
ניתוח קמפיין: גידי גוב, סימן שאתה צעיר // עטרה בילר
לראשונה: 3 חברות האשראי מתאחדות לקמפיין משותף
חומות תשלום בימי קורונה // מיכל לוצקי
כלי הנגשת אתר