1:1 עם ד"ר מיכל הלפרין בן צבי, על שיווק דיגיטלי לגיל השלישי
האתגר של Airbnb: האם החברה תצליח לשרוד את הקורונה? // אמיר שניידר
פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער
חזקים מהקורונה: הכירו את שני חדד מנכ"לית בית קריאייטיב ואסטרטגיה סוכנות Brainnu
סקר ifocus לקהילת השיווק: 15% מהנשאלים עברו לרכישות און-ליין בלבד; שופרסל בפער גדול על המתחרים
שיווק B2B במהלך הקורונה // דניאל כהנוב
האם ככה הולכים להיראות ערוצי הטלויזיה של העתיד? // הראל כהן
חזקים מהקורונה: הכירו את שחר בר דוד מנכ"ל ומייסד שרוטונים
שובר גלים: מחשבות על שיווק רגע לפני הגל השני // מתן אברמוביץ'
חזקים מהקורונה: הכירו את העסקים שנותנים שירות לקהילת השיווק והפעם – בוריס קימלמן הבעלים של bdigital
מותגים, אתם מוכנים למחאה הבאה? / אופיר פרבר
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
כלי הנגשת אתר