שיווק בעידן האקטיביזם המותגי // אופיר פרבר
"הקושי האמיתי בקמפיין היה לחכות שהוא כבר יעלה"
מד האמת הוא הפייק ניוז החדש // אופיר פרבר
איך לשווק מסיכות להמונים // אופיר פרבר
גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה זכתה בקמפיין הפרסום של לשכת סוכני הביטוח
מותגים, אתם מוכנים למחאה הבאה? / אופיר פרבר
פודקסט השיווק ShivukOnTheGo: אופיר פרבר סמנכ"ל שיווק אקסלנס וקסם מדדים
הכירו את אופיר פרבר סמנכ"ל שיווק אקסלנס וקסם מדדים
מרקטינג אוטומיישן? רוב מנהלי השיווק עושים רק את הבסיס
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
כלי הנגשת אתר