займ до зарплаты через интернет
על גבי ״שנינו שווים״ של אביב גפן שיר שמדבר על האמביוולנטיות המדממת של זוגיות, אנחנו מקבלים פראפראזה הומוריסטית אבל די מרגשת עם נועה קירל וגבר שהוא look alike שקוף של מרגי, הלא הוא לונאי הכוכב הספרדי.
בהשראת השיר של גפן שיש בו מטוטלת בין רצון להתקרב לבין פחד, ודחף לברוח מהמפגש, מדגימה קירל את הדרמה הבלתי נמנעת בין אנשים שנגזר עליהם לצפות באותו מסך טלוויזיה.
במקום להימלט למקום הטכנולוגי המאוד משעמם ששוב יספר לנו על פרסונליזציה דיגיטלית, שיש למכביר כמעט בכל דבר אונליין, מספרת לנו yes את סיפור הרקע האנושי, ובכך מפגישה אותנו עם המניע והצורך בממשק המכונה MyTV.
קירל והחבר מגלים, כשהם ישובים על הספה מול המרקע, שהם לא אותו הז׳אנר.
סדק שהולך ונפער בין השניים מתיישב על הפרידה המתוקשרת מדי בין קירל למרגי.
אגב תראו כמה מרגי ולונאי יושבים על אותה משבצת:
הסרטון מתחיל ממאבק על השלט-רחוק, ומפליג להעדפות של קירל, שהן שונות משלו. בהעדפות הטלוויזיונית של נעה קירל היא כוכבת ראשית והבן זוג, שמופיע לצידה כשחקן משנה, מדלג יחד אתה מסדרה לסדרה. השירה של קירל בתוך הסדרות בהן היא מלוהקת כגיבורה, והמלודרמטיות המוגזמת – נראות קצת כמו טלנובלה בפני עצמה.
בשביל אנשים כמו נועה קירל שמזפזפת בין מלכת היופי של ירושלים, לפאודה, לשטיסל, לטבח, הקרע ביחסים לא ניתן לריפוי. אוהבת אותך, היא שרה לו, אבל לא מתאים עכשיו שוב סרט. תוך כדי שירה היא מגלה שנמאס לה ממנו, ושהם שונים כל כך. הבויפרנד ננטש בלב המון ערבי עוין בסגנון פאודה, וניצל בעור שיניו כשהוא מכחיש קשר לאותו הגבר מהשיר של קירל.
השיטוט בהבדלים שאי אפשר לגשר עליהם מביא את קירל להכרה ש׳עכשיו נפרדים׳ והקריין שואל ״מרגישים זרים מול הטלוויזיה?״. כמובן שהתשובה הקלאסית היא yes! והצעת הערך היא My TV – פרופיל צפייה אישי לכל אחד בבית.
הממשק נראה ידידותי ומאויר – עם אימוג׳ים/ אוואטרים של בני הבית.
ברור שמדובר בסיפור שהוא גדול יותר מהטכנולוגיה. לא רק אפשרות לבנות חבילות צפייה אישיות, אלא שמירה על מערכות יחסים שמאיימות לחשוף הבדלים בלתי נסבלים, והתגברות על חווית ה״זרות מול הטלוויזיה״.
אני אוהבת את הנרטיב המוגזם שלוקח את הכלי הדיגיטלי שכבר הכרנו בנטפליקס ובממשקים שאינם בהכרח טלוויזיה – על גבי מסך משותף –ומעניק לו תפקיד אמוציונלי מנופח.
כמובן שאף פעם לא מזיק לשזור חוט פרובוקטיבי ורכילותי שמתיישב על חייהם הכלל לא פרטיים של הסלבס, ולהשתמש בסופר סטאר ספרדי שהדמיון בינו לבין מרגי מתוקשר ומטריד.
יס שוב הצליחו להפיח רוח חיים בהצעת ערך קרה ואולי לא הכי מיוחדת, ובכך ממשיכים גם לטפח את המותג וגם לתת צ׳אנס לאפליקציה שהייתה נדחקת ללא צל של ספק לקרן זווית.
הקליקו כאן לפרטים אודות הקמפיין
עטרה בילר היא אסטרטגית של מותגים. היא עושה שימוש במודל הנרטיב במטרה לאתר את התפקיד הייחודי של המותג, ולתרגם את יתרונו האסטרטגי לכדי כלי ניהולי אפקטיבי, כזה שמטפח זיקה בקרב השוק, בונה מערכת יחסים מניבה עם קהלי היעד ומאפשר החזר על ההשקעה.