לא מדובר באסטרטגיה שונה אלא בפרשנות חדשה. לאותו קונספט. אנחנו מצדיקים את החסכנות שלנו עד שנוחת אל ראשנו סכום לא צפוי. ואז אנחנו משנים דעה כהרף עין.
זה היה בסדרה של סרטונים בהם אנשים נאמו מדוע מיותר לרכוש טלוויזיה ענקית, עד שזכו לפתע בחיש גד ומיד שינו דעתם. באותו רוח – אין מה לנסוע לסקי הופך לחופשה מפנקת עם יחד אדנותי למלצר שמביא את השוקו. וכן הלאה. גם הפעם יש לנו אותה נוסחה אולם מה שחדש זה הפרובוקציה שעלתה מדרגה.
בקליפ די ארוך אנחנו רואים זוג הזוי לחלוטין מתכנן את החתונה שלו. זה מתחיל מאד מוכר. הם מאוהבים וחשוב להם לתעד. הם מאוהבים והם מציגים לראווה את טבעת היהלום, אבל מאותו רגע מתחילה ההידרדרות. מהר מאד אנחנו מבינים שהם שרוטים לגמרי כי הקמצנות העבירה אותם על דעתם. החתונה, על פי אאל ולימאי, שמות פלצניים מוגזמים, זה רק ערב אחד ו"לְמה?" הם שואלים. לְמה להוציא הרבה כסף? הם שואלים אגב תנועת סיבוב כף היד.
את כל מנהגי ההכנה לחתונה הם מנפצים. חליפה הוא שואל מחבר קוסם. דומה לחתן ובכל זאת קוסם. למה לזרוק כסף על צלם חתונות? לנו יש צייר חתונות מספרת לנו לימאי ומציגה את הציורים של אושר, האחיין שלה. למה צריך מאפרת כשיש לי את אאל, שואלת לימאי. אתם יודעים איזו יד יש לו? הוא שמאלן. בקיצור – אנחנו נשאבים למערכון בהשראת שאולי ואירנה רק שלימאי היא השאולי ואאל הוא האירנה. הדיבור הנמוך והמטומטם עם שגיאות הלשון והמודעות העצמית האפסית שהיא נמוכה ממודעות עצמית של מרשמלו – עושים את העבודה ואנחנו נהנים. הנאה היא חלק מהדיל של פרסומת טובה. ואנחנו במתח כי אין לנו מושג לאן הם מובילים אותנו ולכן אפשר למתוח אותנו עוד ועוד בשיח הקמצנות. החתונה תהיה בארבע בבוקר. היא תהיה חתונת זריחה. כי ימי חמישי עולים הרבה כסף. וכל אחד יביא את הכריך שלו. כי למה לכפות על אנשים את האוכל שאנחנו אוהבים. אהבתי איך שלימאי מבטאת את המילה קייטרינג. "קטרינג".
ומה, שואל אותם קריין, אם נאמר לכם שזכיתם ב 250 אלף ₪?
באותו רגע אאל ולימאי עוברים שינוי פתאומי שמה שמסמל אותו זה עיניים של סנפצ'ט שנראות מצחיקות ומלאכותיות במיוחד. שכח מה שאמרנו, מתחיל אאל לשיר. הם הולכים לדפוק פה חתונה. כל החברות שלי ימותו מקנאה שרה לימאי שעד לפני חצי שניה נאמה נגד גרנדיוזיות החתונה ובעד חסכנות ומידתיות.
אאל ולימאי נראים שיכורים מהכסף שנחת עליהם אבל כאן עולה דבר המפרסם – חיש גד, זה אתה רק עם עוד קצת כסף.
אהבתי את ההחלטה לייר חלק ראשון ארוך ולא קשור לכלום, מבדר בפני עצמו שאפשר היה למתוח אותו עוד ועוד ואגב, מתחשק לי להמשיך אותם, את לימאי ואאל ולחבר עוד ועוד נאומי 'לְמה" גם בתחומים אחרים. השנוי הפסיכופתי שהם עוברים ביעף מהרגע שנוחת עליהם "עוד קצת כסף" נפלא וקיצוני ומשקף אותנו. אין לנו מילה ואנחנו משקרים לעצמינו. ואין שום הצהרה שסכום יפה לא עשוי לעוות. במלים אחרות, אנחנו למכירה ומי שחשוב שהוא חסין כסף, שלא יגרד.
עטרה בילר היא אסטרטגית של מותגים שפועלת על פי מודל הנרטיב. עטרה מחברת את נרטיב המותג עבור ארגונים וחברות מכל סוג, והוא משמש אותם לטפח מערכות יחסים מניבות עם קהלי היעד.