הסיפור שמאחורי המותג: ברא צמחים – כשחוויה פוגשת מרחב פיזי בעידן דיגיטלי
פודקסט השיווק: שי ליברמן, מנכ״ל Qualitest חברת בדיקת התוכנה מהגדולות בעולם
ניתוח נוירומרקטינג של עשרת הקמפיינים המובילים של דצמבר 2019// סיון פרידמן יוסף, DRILL
ניתוח קמפיין: אלטשולר שחם תתעוררו לפנסיה שלכם // עטרה בילר
פודקסט קהילת השיווק: ראיון עם איתן זינגר מנכ"ל מדלן
טור אורח: הטרנספורמציות העסקיות הגדולות בעשור ומה ניתן ללמוד מהן // מיכל לוצקי
פודקסט קהילת השיווק: הילה אושינסקי מנהלת השיווק של קפה לנדוור
סיכום שנה בשיווק: yes+ Bang Bang // הבחירה של ד"ר מיכל שפירא
סיכום שנה בשיווק: מהלך adidas runners // נירית בן קיש, מנהלת שיווק מכבי שירותי בריאות
סיכום שנה בשיווק: 'רחמים לא ידע' של מדלן // רונן קרסו מנכ"ל איסתא הולידייס
פודקסט קהילת השיווק: נופר מורד מנהלת שיווק SABON
כלי הנגשת אתר