ניתוח קמפיין: "#ShowUs תראו לנו יותר נשים שנראות כמונו Dove" // עטרה בילר
הסתכלות על השינוי בעיתון "גלובס" בראי יום האישה // קרן נהיר
יום האישה בראי העיתונות הכלכלית // קרן נהיר
פודקסט השיווק בסימן יום האישה: אשת הקריאטיב שרי סימן טוב // מ-MAD MAN ל-ME-TOO
בחירת קהילת השיווק לחודש פברואר: מהלך עזר מציון – כולנו עומר בבי
ניתוח קמפיין: שוופס בקריצה ישראלית // עטרה בילר
הכירו את סהר סולומון מנהלת שיווק ופיתוח עסקי ב Digitalent
פודקסט השיווק: קרן נהיר שיבק על דירוג מהלך השיווק "תעביר את זה הלאה"
רשת אופטיקנה מציגה את הקמפיין החדש עם עומר אדם למותג המשקפיים VERSO
מורן אטיאס בקמפיין חדש לביטוח ישיר – מהוליווד לבוץ בישראל
הכירו את עמית שמש, מנהל פיתוח עסקי באגן תעשיות
כלי הנגשת אתר