שיתוף פעולה עם דולי ופן: רשת המשביר בקמפיין חדש לקראת הפסח, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
על רקע התגברות האלימות נגד נשים בשנת הקורונה: שמונה עמותות יוצאות בקמפיין משותף
ניתוח קמפיין: "yes – אל תתפשרו על טלוויזיה עם קאץ" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "איקאה – תישנו על זה" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "yes קומסי קומסה" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "מגילת העצמאות, טיב טעם – החופש לבחור" // עטרה בילר
ישראל היא מדינה משוגעת – הצצה ראשונה לפרסומת החדשה של יס
ניתוח קמפיין: "ממרח סויה תנובה" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: Yolo White // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "מפרטון איקאה עם אבשלום קור" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: יס קטסטרוף (מקאן תל אביב)
כלי הנגשת אתר