היערכות לתוכניות שיווק 2018: איך מגדירים מדדי ביצוע KPI לפעילות שיווק דיגיטלית? // אור כהן
שיווק ספורטיבי בעידן דיגיטלי: איך משווקים קבוצת אוהדים? // אתגר שפיבק
איך לבנות תוכנית שנתית במודל Reverse Engineering? // ישראל בלכמן ואמיר שניידר
תוצאות הסקר הנוירולוגי: אלה הן התכונות של מנהל/ת שיווק מוצלח/ת
ארגז כלים לתוכניות העבודה: כל שנה מתחילה בסימן שאלה // אייל בירן ודנה פרידמן
בחנו עצמכם בסקר נוירולוגי מבוסס AI: מיהו מנהל שיווק מוצלח?
מנרלטת לתנובה; שיר זכאי-חורש התמנתה ל-CDO של תנובה
קמפיין טסטימוניאלס: לעשות או לא לעשות – זאת השאלה // אריאל פלג ודני אמיתי
מדורת השבט החדשה בעידן הדיגיטלי // אימי עירון
מכבי שירותי בריאות: לילך בן ארצי לוי מונתה למנהלת מחלקת הדיגיטל (CDO)
ניוזלטר מנהלי שיווק מצייצים: על ועידת MAD ואירוע שיווק ספורטיבי
כלי הנגשת אתר