עסק עם בני אדם: אותנטיות ברשתות החברתיות – גם בשיווק לעסקים
BeReal – החיפוש אחר אותנטיות של בני נוער ברשתות חברתיות // מירי דיקמן
פור רילס? 3 עדכונים באינסטגרם שכדאי שתכירו
ניתוח פרופיל האינסטגרם של העיר ת"א
כל מה שצריך לדעת – טיקטוק .VS רילס
מתחזי הסושיאל: קניית עוקבים איך זה באמת עובד
עולם המשפיענים של העתיד – איך זה הולך להיראות?
הכירו את הקניון החדש – הפיד שלכם // דולב משה
STAY HOME AND DANCE – דיזל ישראל
סיכום שנה בשיווק: הסטורי של אווה // אבישי פריז, מנכ"ל חברת רונלייט
מבלי לצאת מהסטורי: כך תמצאו את המקום האידיאלי לתליית ה-QLED של סמסונג
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
כלי הנגשת אתר