ניתוח קמפיין: משפחת המורים (ארגון המורים) // עטרה בילר
טור אורח: לפייסבוק ומארק צוקרברג אחריות מוסרית 'לזכור ולא לשכוח' // איתי ביכלר
פודקסט קהילת השיווק: דודו דהן, מנכ"ל 'בינגו בליץ', פלייטיקה
פרסומות סופרבול 2020: סודה-סטרים במאדים ואלקסה במנהרת הזמן // אמיר שניידר
3 הערות על וירוס קורונה, בירה ואסטרטגיה // אבי זיתן
ניתוח קמפיין: "בייבי תמ"ל פרו שופרסל" // עטרה בילר
ניתוח יפעת בקרת פרסום לשוק המדיה 2019: לראשונה הפרסום בדיגיטל גבר על ה-TV
פודקסט השיווק: אסף ליס ואלון פרידמן, הבעלים של קבוצת הקולינריה Baraka House
היקפי השימוש של טיקטוק בישראל נחשפים // קובי ידידוביץ
הסיפור שמאחורי המותג: מהלך ״מתעוררים על הפנסיה״ אלטשולר שחם // עדי קידר ירדני
אופיר כהן מונה למנכ"ל יוניברסל דיגיטל
כלי הנגשת אתר