פרזנטור מעולם אחר: הדמות הוירטואלית שתפרסם את קוקה-קולה לצעירים
חדש – משהו מן העבר! // טל חן
ארגז כלים לתוכניות העבודה: כל שנה מתחילה בסימן שאלה // אייל בירן ודנה פרידמן
Rusraeli – דור 1.5 הוא קהל היעד החשוב שאתם מפספסים // אבי זיתן
בחנו עצמכם בסקר נוירולוגי מבוסס AI: מיהו מנהל שיווק מוצלח?
דעה: המלך הוא עירום, אבל נותן שואו // אמיר שניידר
טרגט פינת דקטלון: כשהישראלים מתנפלים על הבטחות // אבי זיתן
טל גור-נוז'יק מונתה למנהלת השיווק של מוזיאון ת"א
פרשנות: הקרב על הקולה // אבי זיתן
חם על המדף: שופרסל ראש בראש עם קוקה קולה – הכירו את שופרסל קולה
בית הספר לשיווק של ילדי לעולם לא // יגאל ברקת
כלי הנגשת אתר