את המונח Last Mile שמעתם בטח עשרות פעמים בשנה האחרונה. יותר ויותר מותגים מבינים שחווית הקנייה של הלקוחות שלנו לא נגמרת באתר. זה לא מספיק שנשקיע...
המושג מיתוג איקומרס eCommerce Branding – הינו מושג שמתחיל להיות שמיש ביותר ויותר מדינות ובתעשיית המיתוג והשיווק. מה זה בעצם ואיך עושים את זה נכון? משמעות...
כותב הטור הינו סמנכ"ל השיווק של DHL Express אני רק מסתכל כ-70% מתהליכי הרכישה המקוונת מסתיים בנטישת ה״עגלה״. הקמתם, שיווקתם, שכנעתם, הבטחתם ובסופו של דבר הלקוח...
כותב הטור הינו סמנכ"ל השיווק של DHL Express במגמה משולבת, מתואמת ועוצמתית, עולם הריטייל הישראלי עלה בשבועות האחרונות להתקפה. לאחר שבשנים האחרונות מגמת הייבוא האישי פגעה...
מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל, אלעד גולדנברג הציג היום (ראשון) בוועידת הדיגיטל של דה–מארקר, לראשונה בישראל את השווי המשוערך של תעשיית האי-קומרס הישראלית. לפי נתוני...
השקת אתר ה eComm של סופר פארם היא כמעט צעד מתבקש. שיעור הרכישה בדיגיטל נמצא בנסיקה בשנים האחרונות, כל ישראלי שמחובר לאינטרנט מבצע רכישות כלשהן ברשת...
איך הופכים זירה סופר תחרותית אבל עם מלאים מוגבלים ליתרון? ebay צרפת השיקו מהלך חכם ויצירתי שפונה לבטן הרכה של המתחרים – תחושת האכזבה של הגולשים...