"במקרה בכוונה" – מדוע אנו עשויים לשבור את הטלפון שלנו דווקא כשמודל חדש מוצע לשוק?
סקר ifocus לקהילת השיווק: 15% מהנשאלים עברו לרכישות און-ליין בלבד; שופרסל בפער גדול על המתחרים
נוירומרקטינג: הפרסומות המשפיעות ביותר על המוח שלנו (נוב' 19)
פרסום ראשון: תוצאות מדד TACK לחברות האהובות והמוערכות – רבעון 1, 2019
תוצאות סקר המפרסמים לשנת 2019: אנשי השיווק מסתערים על הפרסום בדיגיטל
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
הנתונים מאחורי הדמויות – הדר מוכתר
כלי הנגשת אתר