פרק 20 בפודקאסט השיווק וה-AI: דורון צור על השימוש בבינה בקריאטיב מימי מ״ק 22 לגיימינג
מחקר: קרוב למחצית מבני דור ה-Z נוטשים מותגים שהופכים למשעממים
בינה מלאכותית שניתן לבטוח בה יכולה להמציא מחדש חברות ולסייע בפתירת אתגרים
Fiverr משיקה קמפיין משעשע ובמקביל מציגה דו"ח חדש בנושא שימוש בבינה המלאכותית
פרק 19 בפודקאסט השיווק וה-AI: יוסי לוי מנהל שיווק אקסנצ'ר על יישומים בשיווק גלובלי
הרבה יותר מגוגל אנליטיקס: איך לבחור את הכלי הנכון לניתוח ביצועי דיגיטל?
פרק 18 בפודקאסט ה-AI: ויקי גרונר על יישומי בינה מלאכותית בשיווק ועולמות הגיוס
חשש בקרב מנהלי שיווק מהשפעת הבינה המלאכותית על התעשייה: סקר
ישראכרט מעניקה ללקוחותיה מתנה המשלבת בין העבר להווה
פרק 17 בפודקאסט השיווק וה-AI: רודריגו גונזלס על חשיבות הבינה בהסברה
פרק 16 בפודקאסט השיווק וה-AI: אפרת ימין ודנה שרון על הבינה שהתגייסה לחזית בצפון
כלי הנגשת אתר