בתחילת השנה חברה רשת אופטיקנה לזמר העל עומר אדם ומותג המשקפיים שיזם VERSO, והכניסה את המוצרים לחנויותיה בבלעדיות.
במסגרת שיתוף הפעולה, עלתה הרשת בקמפיין רחב שבסיסו חידוש לשיר המיתולוגי "לעולם בעקבות השמש" של הזמרת שרי. הרעיון בבסיס הקמפיין היה קידום קולקציית משקפי השמש עם קריצה לפרויקט החלל "בראשית", ובו עומר אדם מככב בקליפ ומבצע את הטיסה הראשונה לשמש. השיר המחודש זכה ל-2 מיליון צפיות אורגניות ביוטיוב, מיליוני האזנות בספוטיפיי ואפל מיוזיק, ואף נכנס לתחנות הרדיו.
השיר עצמו היה חלק מהקמפיין ששודר בטלויזיה ובדיגיטל.
בעקבות המהלך והקמפיין, ברשת מדווחים על צמיחה אדירה ובידול משמעותי מהמתחרים. המהלך הצליח לייצר את הנחשקות המתבקשת לקולקציה, להכניס קהלים חדשים לרשת, לייצר ביקוש שהביא לסולד אאוט על מספר דגמים, ולנכס בצורה ויראלית ואורגנית את הפרזנטור של המדינה למותג החדש שהושק בבלעדיות ברשת אופטיקנה.
היה פה מהלך המשלב מוצר מנצח, במחיר תחרותי ופרזנטור ללא תחרות, תוך שימוש חכם בנכסים של המותג אופטיקנה ושל הפרזנטור אשר ביחד הצליחו לייצר ניראות, נחשקות ודיבור על המותג והרשת.
כמי שיצאו לאחרונה בקמפיין סושיאל דל תקציב אך מאד מצליח עם הכדורגלן הכי ויראלי, שלומי ארבייטמן, אני יכול להגיד שבסוף מה שעובד הכי טוב בימינו, זה תוכן טוב וקליל, שאנשים מתחברים אליו ונהנים לצפות בו. מעבר לחיסכון התקציבי במדיה כשהתוכן ויראלי, ההנגשה של מסרים בתוך תוכן שנעים לצופה לצרוך לבד, עוברת יותר טוב ומזכה את המפרסם בערכים מוספים שהוא לא היה מקבל אחרת, וכפי שראינו במקרה שלנו, גם מניעה אנשים לפעולה.