חברת סייפליי השיקה גיוס קמפיין עובדים חדש בהשקעה של מיליוני שקלים
ג'ושוע בריל מונה ל-Head of MarCom בחברת הגיימינג אוברוולף
"חברות רבות מתחילות קמפיין שיווקי ממוצר או הנחה, ואנחנו מאמינים שזו טעות"
איך נטפליקס הולכת לנצח בתחרות על הצופים בזכות גיימינג // רונן מניפז
פייסבוק מציגה פיצ'רים חדשים למנהלי קהילות
מאמר אורח: איך מותגים יצליחו בעידן הגיימינג? // ד"ר אלחנן גזית ובלה וורוביוב
סטארטאפ הגיימינג הישראלי Overwolf מודיע על מינוי CMO חדש
סקירה ותובנות מחקר אומינקום: הקורונה נתנה בוסט לשוק הגיימינג העולמי // אמיר שניידר
סופר מריו, מאחוריך: רון קלדס מונה למנכ"ל הנציגה הרשמית של נינטנדו בישראל
הכירו את רון קלדס מנהל פעילות StartHub מיקרוסופט ישראל
מנהלי שיווק: על גיימיפיקציה כבר שמעתם? // יגיל כהן
כלי הנגשת אתר