סקר: פרסונליזציה באמצעות AI היא בראש סדרי העדיפויות של חברות דיגיטל, אך גובר החשש מבעיית פרטיות המשתמשים
פרק 13 בפודקאסט ה-AI: גלית גלפרין מומחית מוצר על תפקיד השיווק בעידן החדש
חברת D-ID משיקה כלי מבוסס בינה מלאכותית המאפשר להמיר סרטוני וידאו לעשרות שפות
האזינו לפרק 11 בפודקאסט ה-AI: בן רוטנברג על הסכנות שבמלכוד הבינוניות של הבינה המלאכותית
האזינו לפרק 10 בפודקאסט ה-AI: אורית ליטמנוביץ מעצבת מוצר ויוצרת דוקו
האזינו לפרק 9 בפודקאסט ה-AI: נטלי זהר ומורן רוזנבאום מקימות מועדון Women AI
שלי אור גיסר מצטרפת לקבוצת Gitam BBDO כ – Generative AI Design Lead
האזינו לפרק 8 בפודקאסט ה-AI: ארז רובינשטיין על חשיבות הומור והנאה מ-AI
האזינו לפרק 7 בפודקאסט ה-AI: יגאל ברקת על עתיד מחלקת השיווק בעידן ה-AI
פרק 6 בפודקאסט השיווק וה-AI: גלי מאירי עם הצצה מאחורי הקלעים לכנס הכל מבינה
המשביר משיקה את קולקציית קיץ של אדידס בקמפיין חדש שמובילה משפיענית AI
כלי הנגשת אתר