הרבה יותר מגוגל אנליטיקס: איך לבחור את הכלי הנכון לניתוח ביצועי דיגיטל?
פרק 18 בפודקאסט ה-AI: ויקי גרונר על יישומי בינה מלאכותית בשיווק ועולמות הגיוס
חשש בקרב מנהלי שיווק מהשפעת הבינה המלאכותית על התעשייה: סקר
ישראכרט מעניקה ללקוחותיה מתנה המשלבת בין העבר להווה
פרק 17 בפודקאסט השיווק וה-AI: רודריגו גונזלס על חשיבות הבינה בהסברה
פרק 16 בפודקאסט השיווק וה-AI: אפרת ימין ודנה שרון על הבינה שהתגייסה לחזית בצפון
פרק 15 בפודקאסט השיווק וה-AI: גיא אגא על החיבור בין ה-AI לשורה התחתונה בעסק
בית האופנה MARCCAIN יוצא בקמפיין תדמיתי מבוסס טכנולוגיות AI
לא על הבינה לבדה: שלוש הטעויות הנפוצות בכתיבת תוכן מבוססת AI
הכירו את ארז רובינשטיין – מרצה, יוצר ומנהל קהילות בינה מלאכותית
פרק מיוחד בפודקאסט ה-AI: הכל נשאר במשפחה – דרור גלוברמן וחן גוטר
כלי הנגשת אתר