בית האופנה MARCCAIN יוצא בקמפיין תדמיתי מבוסס טכנולוגיות AI
לא על הבינה לבדה: שלוש הטעויות הנפוצות בכתיבת תוכן מבוססת AI
הכירו את ארז רובינשטיין – מרצה, יוצר ומנהל קהילות בינה מלאכותית
פרק מיוחד בפודקאסט ה-AI: הכל נשאר במשפחה – דרור גלוברמן וחן גוטר
סקר: פרסונליזציה באמצעות AI היא בראש סדרי העדיפויות של חברות דיגיטל, אך גובר החשש מבעיית פרטיות המשתמשים
פרק 13 בפודקאסט ה-AI: גלית גלפרין מומחית מוצר על תפקיד השיווק בעידן החדש
חברת D-ID משיקה כלי מבוסס בינה מלאכותית המאפשר להמיר סרטוני וידאו לעשרות שפות
האזינו לפרק 11 בפודקאסט ה-AI: בן רוטנברג על הסכנות שבמלכוד הבינוניות של הבינה המלאכותית
האזינו לפרק 10 בפודקאסט ה-AI: אורית ליטמנוביץ מעצבת מוצר ויוצרת דוקו
האזינו לפרק 9 בפודקאסט ה-AI: נטלי זהר ומורן רוזנבאום מקימות מועדון Women AI
שלי אור גיסר מצטרפת לקבוצת Gitam BBDO כ – Generative AI Design Lead
כלי הנגשת אתר