מנהלי שיווק, חדשות טובות: התקציב עלה ויגיע לכמיליארד ש"ח
רון רוטר מנכ"ל קסטרו-הודיס, מינה את מישל תמיר לסמנכ"ל השיווק של קסטרו ורשת קסטרו HOME
ניתוח קמפיין: 'קסטרו זה לא קמפיין ספארי' // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "מאיפה ה-DRESS? מקסטרו!" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "קסטרו צפון קוריאה" // עטרה בילר
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
כלי הנגשת אתר