ניתוח קמפיין: "סטטיק ובן אל מילקי כפית אחת של טוב" // עטרה בילר
ראיון שיווקי 1:1: אריאלה שיפנבאור-וייס מנהלת השיווק מחלבות שטראוס
ניתוח קמפיין: "פסטיאתי – מילקי טורטית ומילקי פסק זמן" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "מילקי שוט – לרגעים בלי כפיות" // עטרה בילר
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
הנתונים מאחורי הדמויות – הדר מוכתר
כלי הנגשת אתר