AIG חוגגת 75 שנות עצמאות עם האנשים שעושים את ישראל טובה יותר, כל השנה
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-75 המוקדשת ל"אחים שמיר"
אופטיקה הלפרין משיקה קמפיין מאחד לבבות בהשתתפות עובדיה בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪
תוצאות סקר קהילת השיווק: זה מה שחושבים אנשי השיווק על תדמית ישראל בעולם
גם השנה מהדורת יום העצמאות של בירה מלכה
ניתוח קמפיין: "70 שנה לישראל, יש במה להתגאות" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "חוגגים 70 שנה לקולנוע הישראלי" // עטרה בילר
מה קורה כשמשחקים "בונקר" עם תקציב השיווק? // טל סיטון
מרקטינג אוטומיישן? רוב מנהלי השיווק עושים רק את הבסיס
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
כלי הנגשת אתר