מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין קיץ בהובלתה של להקת הטיקטוק hype_crew
השף ישראל אהרוני ערך סדנת בישול- כל תוצריה נתרמו למשפחות נזקקות – באמצעות עמותת 'אלון ואלה'
פופ אפ למותג ההלבשה האירופאי 4F במירוץ הנשים LIFE RUN תל אביב
ענבל דרור – על ניהול, דאטה ותמחור קמפיין משפיענים מצד המותג
הפרסום ב-AR כבר כאן: הקמפיין הישראלי הראשון באפליקציית סנאפצ'ט מבית teenk
הכירו את נגה בנר סוארי, מנהלת שיווק ופיתוח עיסקי מותגי מזון בינלאומיים, ש. שסטוביץ
כלי הנגשת אתר