סלקום בחרה בתמיר בר כפרזנטור ויוצאת בקמפיין ובשפה פרסומית חדשים
ניתוח קמפיין: "משיח – חודש ניסיון בסלקום tv" // עטרה בילר
ניתוח קמפיין: "משיח וסלקום tv – בנאדם של אקסטרות" // עטרה בילר
לסלקום דרוש/ה: מנהל/ת פרסום – זמני/ת לחצי שנה
דעה: מי הזיז את הגבינה של ספקי התוכן בטלוויזיה? // ליאור אברהם
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
הנתונים מאחורי הדמויות – הדר מוכתר
כלי הנגשת אתר