"מסגרת הוליסטית שמחברת בין טכנולוגיה, שיווק, ניהול וביזנס" 1:1 עם ד"ר מיכל שפירא, ראש ביה״ס לשיווק ודיגיטל הקריה האקדמית אונו
תוכן מותגי: כל מה שרציתם לדעת על תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית, הקריה האקדמית אונו
צפו: מדברים שיווק ודיגיטל עם מנכ"ל גולן טלקום, סמנכ"לית רשת וד"ר מיכל שפירא
ד"ר מיכל שפירא: מותגים שלא יצליחו להתאים עצמם לצרכנים – לא יישרדו
מרקטינג אוטומיישן? רוב מנהלי השיווק עושים רק את הבסיס
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
כלי הנגשת אתר