פרק 164 בפודקאסט השיווק בסימן פרסום לצעירים: יניב ויצמן מנכ״ל ובעלים teenk
הצצה ראשונה לממשק הדאטה החדש של Artimedia
הפרסום ב-AR כבר כאן: הקמפיין הישראלי הראשון באפליקציית סנאפצ'ט מבית teenk
איך הילד החדש בשכונה הופך למותג: סיפורו של פסטיבל PlayCon
מה קורה כשמשחקים "בונקר" עם תקציב השיווק? // טל סיטון
מרקטינג אוטומיישן? רוב מנהלי השיווק עושים רק את הבסיס
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
כלי הנגשת אתר