בהשקעה של כ–70–80 מיליון ש"ח מקימה חברת ארטימדיה רשת פרסום פרוגרמטי לטלוויזיה.
טלוויזיה או דיגיטל – האם הם חייבים להיות "ברוגז"? עם יעל בר יעקב מארטימדיה
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
כלי הנגשת אתר