חברת גונג, חוזרת לסופרבול בהשקעה של 1.5 מיליון דולר, פי 3 משנה שעברה
האם משפיענים יכולים למנף את המותג שלכם? הסוד נמצא בדאטה
רשת מחסני השוק, תטמיע בכל סניפיה את העגלה החכמה של WalkOut
הכירו את אייל רייך, סמנכ"ל שיווק ושותף מייסד של חברת StoreYa
Salesforce ואמזון (AWS) מכריזות על שיתוף פעולה רחב בתחום יישום מוצרים חכמים
דעה: האינשורטק עושה בית ספר לביטוח המסורתי // עדי יזדי דננברג
פודקסט השיווק OnTheGo: האזינו לפרק 3 // אורית גרינבוים ליפסקי CMO מיקרוסופט ישראל
דעה: המותגים יישארו גם אחרי עידן ה-AI // שמחה סיגן
כלי הנגשת אתר