חברת הסלולר wecom משיקה חבילת סלולר עם גלישה נצחית בארץ ובחו"ל
"בוט תראה מה פספסת": מזרחי-טפחות עולה בקמפיין חדש
"מעלים זיכרון": יוצרי התוכן המובילים בישראל מחברים את הדור הצעיר לעדויות ניצולי השואה
סמסונג ישראל ורשת אורבניקה לראשונה בקמפיין משותף
סמסונג ישראל מכריזה על נבחרת השגרירים לשנת 2021
פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער
מרקטינג אוטומיישן? רוב מנהלי השיווק עושים רק את הבסיס
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
כלי הנגשת אתר