Fiverr משיקה קמפיין משעשע ובמקביל מציגה דו"ח חדש בנושא שימוש בבינה המלאכותית
חשש בקרב מנהלי שיווק מהשפעת הבינה המלאכותית על התעשייה: סקר
פייבר משיקה קמפיין שיווקי חכם ומשעשע בארצות הברית תחת הכותרת "Paris, not France"
Fiverr משיקה תוכנית להוקרת הפרילנסרים שהגיעו להכנסות של מיליונים בפלטפורמה
Fiverr בשיתוף פעולה ייחודי עם Selina לטובת נוודים דיגיטליים
Fiverr משיקה את Team Up
Fiverr משיקה את togetherr במטרה לחולל שינוי בתחום הפרסום העולמי
Fiverr יוצאת בקמפיין מיתוג מעסיק ראשון בישראל
Fiverr משיקה את הקמפיין החדש "Something from Nothing"
'ים של אהבה': Fiverr יצרה ספר ילדים העוסק בגיוון, קבלה וייצוג של תאי משפחה שונים
Fiverr מפרסמת את מדד הצרכים הגלובלי השלישי לעסקים קטנים
כלי הנגשת אתר