אלו המותגים שעלו לגמר תחרות המפרסמים של טיקטוק
טקס פרסי השנה של טיקטוק – לראשונה, המשתמשים בוחרים את יוצרי התוכן של השנה
אינסטגרם מודיעה: ה-Creator Marketplace מגיע לישראל
סקר: 60% מהישראלים בטיקטוק מסתמכים תמיד על המלצות של יוצרי תוכן לפני רכישה
קניוני עופר בשיתוף עם 'ישראל בידור' משיקים חממה ליוצרי תוכן
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus
תוכנית חדשה של Meta עם יוצרי תוכן – לשיתוף רווחים ממודעות בסרטוני Reels בפייסבוק
אורי לביא – האם יוצרי תוכן צריכים לתכנן את התוכן מראש?
מתחזי הסושיאל: קניית עוקבים איך זה באמת עובד
עולם המשפיענים של העתיד – איך זה הולך להיראות?
עקרונות מנחים לקמפיין משפיענים מוצלח
כלי הנגשת אתר