רשת טיב טעם בקמפיין חגיגי לקראת חג הפסח וחג העצמאות
חכם, רשע תם ושאינו יודע לשאול – מציאות עסקית ושיווקית פסח 2020 קורונה סטייל // חני שלום
הסוד הקטן שבין המותג ללקוח// טל חן
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
למה לעבוד עם מיקרו-משפיענים?
כלי הנגשת אתר