עומר אדם ויעל שלביה בקמפיין זוגי ראשון למותג קאטליה מבית אופטיקנה: "זוג שחייבים לחטוף"
ליאת נוימן מונתה לסמנכ"לית השיווק של אופטיקנה
"מעלים זיכרון": יוצרי התוכן המובילים בישראל מחברים את הדור הצעיר לעדויות ניצולי השואה
מרקטינג אוטומיישן? רוב מנהלי השיווק עושים רק את הבסיס
גו גלובל מחזור #2 : איך הופכים מכישרון שיווקי לוקאלי לטאלנט גלובלי? / סופי מלניק G-CMO
אל תתקשר אלי! למה? מתי? והכי חשוב…כמה זה הולך לעלות לכם?
לכבוד יום האתיקה הבינ"ל – אתיקה בעבודה עם משפיעני רשת // ליאב רפאל חן
כלי הנגשת אתר