עקבו אחרינו ברשת

תוכן מותגי

המסכים שמכסים יותר – איך משיגים יותר כיסוי ויותר חשיפה באותו תקציב מדיה? // אבי זיתן

פורסם

ב-

מבט על תוכניות השיווק של 2019 מגלה כי אצל מנהלי שיווק רבים ישנם כמה סעיפים קבועים שלא משתנים – נתח מרכזי בתקציב שמוקדש לפרסום בקרב הזכייניות קשת ורשת ונתח נוסף שהולך וגדל שמוקדש לפרסום במדורת השבט המקביל Online Video (יוטיוב, פייסבוק ואתרי חדשות)

שני החלקים האלה בתקציב השיווק הפכו כבר להחלטה אוטומטית. זהו "אזור הנוחות" שבו מנהלי הפרסום מרגישים בנוח. מבחינתנו זוהי "מדורת השבט" שבה אנו משיגים את רוב זוגות העיניים הצופות בקמפיין שלנו.

אלא שמבט מהיר על ביצועי הקמפיינים מגלה שלגישה זו יש חיסרון. שכן לאחר שהשגנו את הכיסוי המקסימלי – הן בפרסום בזכייניות והן בפרסום בדיגיטל – הביצועים מפסיקים להשתפר. אנו משקיעים עוד בפרסום אך לא מייצרים חשיפה נוספת, אלא רק עודף רפיטיציה שמביא ל- "Junk GRP" בקרב קהל שכבר ראה את המסר ופחות מתרגש ממנו ולכן מהווה בזבוז תקציב משמעותי.

עם מאמץ לא רב, ניתן למצוא מקומות נוספים – מסכים אחרים שאינם "ברירת המחדל" של המפרסמים, אבל שמסוגלים להעניק לנו ROI גבוה יותר לאותו תקציב פרסום.

אם תרצו, ערוצי פרסום אלה הם ה"תוספת שתופסת", או "המסכים שמכסים יותר".

דוגמא אחת למסך כזה הוא הערוץ שנמצא לא רחוק מערוצי קשת ורשת – ערוץ 9.

מסתבר  שהפיצולים והאיחודים בקרב הזכייניות, עשו רק טוב לערוץ 9. הערוץ הציג עליה משמעותית של 34% בשנת 2018 ומאפשר כיסוי של 20% ממשקי הבית בישראל. אבל מה שאפילו יותר מעניין הוא – שזה לא אותו כיסוי שאנו משיגים באמצעות הזכייניות האחרות. כלומר, שילוב של ערוץ 9 בתמהיל השיווק, מאפשר לנו הגדלה של כמות העיניים הצופות ב-7% ולא רק עוד שחיקה של הפרסום בקרב אותו קהל. זהו כיסוי ייחודי שלא קיים בתמהיל המדיה ברירת המחדל שלנו. ומה שכדאי לשים לב אליו הוא שלמרות שאחוזי הצפייה עלו ובניגוד למגמות בשוק – ערוץ 9 לא העלה מחירים. כפי שהוסבר בקמפיין משעשע שהעלה הערוץ לאחרונה.

זוהי מדיה וקהל שיש לקחת בחשבון בכל תוכנית מדיה וגם בהקשר של מועדי פרסום מיוחדים, כפי שהוכח בנובי גוד ויבוא לידי ביטוי ביום האישה הבינלאומי המתקרב ב-8.3, שהוא אירוע צרכני חשוב במגזר הרוסי.

ישנם מסכים נוספים – הקולנוע למשל, שמנהלי פרסום רבים "לא סופרים", למרות שמראה נתוני צמיחה יפים בכמות הצופים מדי שנה ומאפשר יצירת חווית צפייה עוצמתית וייחודית. שלטי חוצות דיגיטליים שעושים ניצול אפקטיבי של עומסי התנועה והפקקים המתמשכים ויכולים להציג את המסר שלכם לקהלים נוספים.

כך או אחרת, ישנן הזדמנויות עצומות "מחוץ למסך" כאשר העיקר הוא לא לחשוב על תקציב המדיה שלנו באופן אוטומטי, אלא להשקיע אותו כך שיניב את החשיפה הגדולה ביותר ועלינו מנהלי השיווק לחדש להפתיע ולבדוק את המסכים שאולי אנחנו לא לוקחים בחשבון בדרך כלל.

 

הכותב: אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה.

תוכן מותגי

דווקא עכשיו, קונים ומוכרים ביד2

פורסם

ב-

איך יד2 הפכה להיות המקום המושלם להתקהלות ולמפרסמים?

מה הקשר בין דירה, רכב, טלוויזיה, חיית מחמד וספה לסלון? מעבר לעובדה שכנראה אלה דברים שיש כמעט לכל משפחה בארץ, את כולם אפשר למצוא תיק תק ביד2

אתר יד2 נחשב לאתר המסחר הגדול ביותר, ומשמש כפלטפורמה שמחברת בין קונים ומוכרים. בכל חודש, יש בממוצע כ-19.7 מיליון ביקורים, והוא האתר הרביעי בגודלו בישראל. בתקופה האחרונה, לצד משבר הקורונה, חלו שינויים בהרגלי הצריכה, ויד2 הפך להיות רלוונטי מתמיד. כל שיאי הטראפיק לאורך השנים נשברו והשאירו אפילו אותנו המומים, עם למעלה מ – 20.5 מיליון כניסות.

מה הופך את יד2 לרלוונטי כל כך?

נתחיל בעובדה הבסיסית, והיא שהאתר פונה לכולם: מבוגרים, צעירים, נשים וגברים, ללא הבדל בין המגזרים. עובדה נוספת היא, שבאתר אפשר למצוא מגוון עצום של קטגוריות, שמציעות אלפי מודעות חדשות בכל יום.

בשיטוט קצר באתר, ניתן להגיע בקלות לפריטים שכולנו צריכים במחירים שווים, ואפילו למצוא מציאות שכנראה אין לאף אחד: ריהוט וינטאג', משחקי קופסה, ספות, מסכים, מחשבים ועוד (אגב, גם גמל התפרסם אצלנו באתר!).

מה שמייחד את יד2, בשונה מאתרים סחר אחרים, הוא העובדה שקהל הגולשים שנכנס מגיע עם כוונת רכישה אמיתית. כשהמשתמש יודע בדיוק מה הוא מחפש וכשיש כמות מודעות גדולה כל כך, הסיכוי שהוא ימצא את מה שמתאים לו גבוה מאוד.

ומה לגבי העסקה עצמה? אם בעבר היינו מגיעים לעשות סיבוב בנכס, בודקים כמה כתמים יש על הספה, ולוחצים ידיים אחרי שסגרנו מחיר ליונדאי משנת 2017, נדמה שהקורונה שינתה את הכללים. כשהיום כל כך חשוב לשמור מרחק, עם יד2, קל יותר לסגור עסקאות מצוינות מרחוק. יוצרים קשר בטלפון, עושים שיחת וידאו כדי לראות את המוצר, מעבירים את התשלום בהעברה או דרך אפליקציה, וכשמגיעים לאסוף את הרכש החדש – לא צריך לפגוש את המוכר!

בנוסף, גם לאור המצב מבחינת העסקים במשק, הכפופים להנחיות הממשלה ונסגרים בהתאם אליהן, אתר יד2 פתוח תמיד – ביום, בלילה, בשבתות ובחגים, מה שמאפשר למצוא מה שצריך בכל שעה ביום.

כשבחוץ אין אף אחד, כנראה שכולם נמצאים ביד2

מניתוחים שעשינו, גילינו שבסגר הראשון הייתה עלייה גדולה בטראפיק, והסיבה לכך ברורה: כשכולם נמצאים בבית וצריכים להעביר את הזמן, הדרך הטובה ביותר לעשות את זה, היא להיכנס ליד2 ולמצוא הזדמנויות מעניינות.

דבר נוסף שגילינו, הוא שבעקבות השהייה הממושכת בבית, לא מעט אנשים רצו לעשות שינויים בנראות הדירה שלהם. אם ביום יום מצב הספה, השולחן ועיצוב הבית פחות עניינו אותנו, בתקופה הזו, יש אלמנטים נוספים שמשפיעים על הבחירה שלנו, כמו עבודה ולימודים מהבית. לכן, חשוב לנו לדאוג לסביבה נוחה, נעימה ואסתטית להעביר בה את הזמן.

בנוסף לכל אלה, ההגבלות והסגר הביאו לשינויים רבים בהרגלי הצריכה. צמצום התחבורה הציבורית והפחד מהדבקה ברכבת ובאוטובוס, גרמו לעלייה בחיפושים אחרי רכבים מיד שנייה, אופניים וקורקינטים.

 

גם בתחום המגורים זיהינו שינויים, שייתכן וילוו אותנו זמן רב. המעבר לעבודה מהבית וסגירת מקומות בילוי, שינו את סדרי העדיפויות שלנו. כיום, גם למיקום ולכל חלל בבית יש חשיבות עצומה. אם בעבר רצינו לגור קרוב למשרד, לבית הספר, לחדר הכושר או לבית הקפה השכונתי, נראה שכיום אלמנטים אחרים משפיעים על ההחלטה שלנו.

כשנמצאים רוב היום בבית, פרטיות ומרחב משחקים תפקיד חשוב. המציאות שנכפתה עלינו, גרמה לנו להתחיל לחשוב מחדש איך יראה הבית שלנו: החל ממשרד ביתי, חדר לפינת לימודים, ועד לייעוד חדר בבית לטובת כושר ביתי.

החשיבות לדירות מרווחות וגדולות עלתה בדיוק מהסיבות האלו, ולכן, בתקופה האחרונה, מרבית החיפושים באתר היו אחר בתים במושבים, דירות גן ודירות מרווחות שיכולות לענות על כל הצרכים החדשים שנוצרו.

ביד2 מוכרים תיק תק

עד עכשיו דיברנו על הקונים, אבל גם למי שמעוניין להיפטר מכמה מוצרים בבית יש מקום ביד2. מניתוחים שביצענו, ראינו שאנשים רבים פרסמו חפצים שכבר לא צריך, וכנראה שהם הצליחו להרוויח מהמכירה כמה שקלים. החל מריהוט, אופניים, כלי רכב, ועד למסכים, קונסולות משחק ומכונות קפה.

לא רק גולשים מפרסמים מוצרים ביד2. גם גופים מסחריים רבים נעזרים בפלטפורמה שלנו לפרסום שירותים ומוצרים נלווים לרוב העסקאות שניתן לבצע דרך יד2. בעזרת יכולות טירגוט ממוקדות שאנחנו מציעים, אנחנו יודעים להציג לגולש את המזגן שהוא בדיוק צריך לדירה החדשה שהוא רכש, את המזרונים הטובים ביותר לחדר השינה, את הביטוח המשתלם לרכב החדש, ואפילו כסאות בטיחות לבייבי שרק נולד.

אז כשמדובר באחד האתרים הגדולים בישראל, עם שיאי טראפיק ולמעלה מ-240,000 מודעות שעלו בחודש יולי האחרון וסה"כ 630,000 מודעות פעילות ברחבי האתר, כולם יודעים שעשרות עסקאות מצוינות נסגרות בכל יום ולכן, יד2 זה המקום להתחיל לפרסם בו.

המשך קריאה

תוכן מותגי

גידול של עשרות אחוזים בשירותי אאוטסורסינג מבולגריה לפיתוח תוכנה

כשהתחרות בשוק ההייטק על כוח אדם איכותי גוברת, אין פלא שחברות ענק כמו אמדוקס, Skyscanner, אובר ועוד רבות, צורכות זו אחר זו שירותי פיתוח ותוכנה בבולגריה. האם מדובר בשינוי מגמה? ועד כמה היתרונות מצדיקים ומייעלים את המעבר? קראו בכתבה.

פורסם

ב-

ישיבה ב-AppGreat

אין זה סוד שההייטק הישראלי השתלט על העולם, אך הפעם מדובר על השתלטות מסוג אחר. יותר ויותר חברות לא נותרות אדישות לשכר ההייטק הגבוה בישראל ומעבירות את משימות הפיתוח, התוכנה וה-IT אל מעבר לים, כשהיעד הפופולרי היא בולגריה החברה באיחוד האירופי. אפשר בהחלט להבין למה, הרי העלות של כוח אדם ישראלי-איכותי מזנק, כך גם הביקוש לפיתוחים ייחודיים שנוצר עקב משבר הקורונה.

התחום שהנגיף רק דחף קדימה
מאז פרוץ משבר הקורונה, המגמה מראה על עלייה של מעל 35% בפיתוח אתרים, פלטפורמות ואפליקציות לביצוע פעולות אונליין. חברות ענק כמו רשתות אופנה וקמעונאות, משרדי ממשלה וכו', עוברים זה אחר זה לאונליין, אם זה לצורך בניית חנויות מסחר, פיתוח אפליקציות וידאו שיתחרו עם הקיימות ופלטפורמות לביצוע פעולות מרחוק. כל אלה יצרו 'עומס' חיובי בבתי התוכנה הישראליים, מה שמצריך אותם לגייס באופן מיידי עובדים ומפתחים שרובם יעבדו מהבית עקב משבר הקורונה.

לדברי ג'וש שהם, מנכ"ל חברת 'AppGreat' המעניקה שירותי פיתוח תוכנה ואאוטסורסינג בבולגריה: "המשבר הביא לגידול עצום בפיתוחי פלטפורמות ואפליקציות, מה שגורם לבתי תוכנה לחשב מסלול מחדש ולנסות אלטרנטיבות אחרות". מספר לנו וממשיך: "כך או כך עובדי הייטק עובדים היום מהבית דרך זום וטלפונים, ולכן קיימת אפשרות לחסוך רבות בהוצאות העובדים".

ג'וש שהם, מנכ"ל AppGreat

ג'וש שהם, מנכ"ל AppGreat

בולגריה, לא רק בגלל עלויות העסקה הנמוכות
אחרי אוקראינה ובלרוס מגיעה בולגריה, רק עם תו איכות יוקרתי יותר. בולגריה החברה באיחוד האירופי מציעה כוח אדם איכותי בוגרי אוניברסיטאות מצוינות. לפי נתוני הבנק העולמי, התחום החזק בה הוא רמת מוסדות החינוך, עם כ-200 אלף סטודנטים, כאשר 5% מתוכם מסיימים בכל שנה לימודי הייטק בתחומים שונים. זה הזמן להזכיר שבולגריה היא אימפריית הייטק, כיוון ששוכנים בה מרכזי הפיתוח של חברות ענק כדוגמת SAP, HP , מיקרוסופט ועוד.

אך לא דיי בכך, מדובר על יעד קרוב לבית – כשעתיים טיסה מישראל בלבד, עובדים שהם דוברי אנגלית, אותן שעות עבודה כמו בישראל (סנכרון נהדר) ועובדים נאמנים עם Retention Period ארוך יותר ביחס לישראליים ואוקראינים. גם ביטחון עולה על הפרק, כיוון שבבולגריה תקנות הגנות הפרטיות מאוד מחמירות. אם מדברים על עלויות העסקת העובדים, מובן שמדובר על רבע מהעלויות השכר של עובד הייטק ישראלי.

ממוצע השכר בבולגריה עומד על 800 לבה (BGN), סביב 1,600 שקלים בחודש, בעוד הממוצע של משכורות הייטק בבולגריה הוא פי 4, כלומר סביב 6,400 שקלים. אולם, מסביר לנו ג'וש שהם: "לא תמיד הטריגר להעסקת עובדים בבולגריה נעוץ בעלויות הזולות, אלא בגלל כוח האדם האיכותי והעובדה שמדובר על מדינה מפותחת שאומנם לא מהעשירות באיחוד האירופי, מה שמוביל ליותר עובדים מסורים ולויאליים למקום עבודתם".

AppGreat היא חברה המעניקה שירותי אאוטסורסינג בתחומי הפיתוח וניהול פרויקטים לחברות ישראליות. בראשה עומדים שני שותפים ישראלים: ג'וש שהם ורמי נחום, שניהם מתגוררים בבולגריה, בעלי קילומטרז' גבוה בניהול פרויקטים טכנולוגיים, וכיהנו במגוון תפקידים ניהוליים בחברות הייטק גדולות. לחברה שתי חטיבות המעניקות שירותים ורסטיליים ומותאמים אישית לחברות הייטק וסטארט-אפים ישראליים: חטיבת פיתוח תוכנה מעניקה שירותי פיתוח אאוטסורסינג, וחטיבת ניהול פרויקטים במודלים משתנים.

לדברי רמי נחום סמנכ"ל התפעול ב-AppGreat: "אנחנו מהווים גשר בין ניהול הפיתוח הישראלי לבולגרים, ולכן פיתחנו מתודות עבודה מוקפדות המזוהות עם המנטאליות הבולגרית והישראלית. בכל בוקר אנחנו מתחילים ב- Daily Sync צוותי והעובדים הם ממש כמו חלק אינטגראלי מהצוות הישראלי", כך מציין. "כיום קל יותר לתפעל עובדים מרחוק בעזרת כלים ופלטפורמות המאפשרים שיתוף שיחות, מסכים וקוד, תוך פיקוח צמוד של העובדים ושקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו. אנחנו מחזיקים בתקן 9001 ISO ומערך אבטחה מהמחמירים בעולם, על מנת לצמצם סיכונים בעבודה מרוחקת", כך מסכם.

רמי נחום סמנכ"ל התפעול ב-AppGreat

רמי נחום סמנכ"ל התפעול ב-AppGreat

המשך קריאה

תוכן מותגי

המדיה החדשנית שכובשת את עולם הספורט: גבי הראיונות הדיגיטליים של MIXZONE

פורסם

ב-

מאז הקמתה של MIXZON בשנת 2017 הספיקה החברה, שפיתחה את גבי הראיונות הדיגיטליים הראשונים בעולם, לעשות כברת דרך.

גבי הראיונות ומסיבות העיתונאים של MIXZONE, אשר שידרגו ללא היכר את קירות הלוגואים המיושנים על ידי שילוב שורת מסכי FHD חכמים בטכנולוגיה ייחודית, הינם כיום גבי הראיונות הרשמיים של ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל ונבחרת ישראל ונחשבים לאחד ממחוללי ההכנסות המרכזיים בעולם הספורט – הן עבור הספונסרים והן עבור מועדוני הספורט עצמם.

בנוסף להסכם עם מנהלות ליגת העל בכדורגל, שחודש לאחרונה ל-3 שנים נוספות, פועלת  MIXZONE בשיתוף פעולה מלא עם שורת ארגוני ספורט ביניהם: נבחרת ישראל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, נבחרת קרואטיה בכדורגל ובנוסף נמצאת בתהליכי פיילוט מתקדמים ברוסיה, אנגליה ואוסטרליה.

ראיונות ומסיבות העיתונאים בספורט העולמי הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו והם זוכים לחשיפות רבות בכל אמצעי התקשורת, תככניות הספורט השונות והרשתות החברתיות.

החשיפה הרחבה הן בשידורים הישירים והן בסיקור העוטף בכל תוכניות הספורט משכה מפרסמים רבים מאוד לפלטפורמה החדשה אשר החליפה את פרגוד הראיונות הסטטי הישן. בין המפרסמים כיום ניתן למצוא חברות בולטות כמו מקדונלדס, בלו, בנק הפועלים, אדידס, תדיראן, פומה, הכרם, סמסונג, סובארו, שוופס ועוד.  ויש להם סיבה טובה: 50% יותר חשיפה!

המפרסמים בגבי הראיונות של MIXZONE נהנים למעשה ממכפילי כוח משמעותיים, בנוסף לחשיפה במרכז הפריים הטלוויזיוני בשידורים הישירים, שמושכת מיידית את עיני הצופה שמזהה את ההנפשה והלוגואים שרצים מולו בזמן שמאמני הקבוצה והשחקנים מתראיינים, זוכים המפרסמים לגל שני ושלישי של חשיפה כשאתרי הספורט והחדשות ,מראיינים גם הם בנפרד מזכיין השידור, את המאמנים ושחקנים נוספים בוידאו, שעולה בכל האתרים מיד לאחר המשחק וגם בימים לאחר מכן.

על פי מחקר בלתי תלוי של קבוצת "יפעת מחקרי מדיה" שבוצע עבור מפרסמים וספונסרים בליגת העל בכדורגל אשר כלל ניתוח של החשיפה העונתית באמצעות גב הראיונות הדיגיטלי, כ-291.8 מיליון צופים ייחשפו לפרסום בגבי הראיונות בעונה שלמה, כ- 1.127 מיליון צופים בכל משחק בודד.
החשיפות בלוח הראיונות חולקו לפי קטגוריות מהן עולה כי הסיקור העוטף מביא לחשיפות גבוהות במאות אחוזים.
כ-900 אלף חשיפות יהיו לפרסום דרך הסיקור העוטף במשחק, ובעונה מדובר בהיקף של כ-232.9 מיליון חשיפות.  בתכניות הספורט צפויים כ-642.6 חשיפות במשחק ובעונה 166.4 מיליון חשיפות.

נתון זה גבוה ב- %50 מהחשיפה של מפרסם על גבי פרגוד הראיונות הישן, כמו גם מהחשיפה לפרסום בשילוטי ה- LED במגרשים וזאת בזכות נראות איכותית יותר וערך מוסף משמעותי של המסכים המשולבים בפרגוד החדש.

סקר נוסף של חברת פאנלס – PANELS מראה כי קמפיין במשחק בודד זכה לחשיפה וזכירות בקרב 34.7% מן הצופים, זמן החשיפה עמד על 27 דקות (זמן ראיונות + מסיבת עיתונאים), וליותר ממיליון צופים ממוקדים נחשפו למותג במהלך מחזור ליגה בודד.

עידן שטרקמן, מבעלי חברת MIXZONE מציין כי מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, כשאין קהל במגרשים וכשרוב משחקי הספורט עברו למתכונת של שידורי טלוויזיה בלבד, נתוני הרייטינג של המשחקים אף גבוהים יותר וכפועל יוצא כך גם כמות ושווי החשיפות למפרסמים. בנוסף, גבי הראיונות ומסיבות העיתונאים של MIXZONE בתקופה זו נותנים פתרון אידיאלי לצורך המתגבר בפתרונות הכנסה נוספים עבור הקבוצות.

"הספונסרים נהנים מחשיפה רוחבית מלאה לרבות כל מסיבות העיתונאים של הקבוצות ובכל השידורים הישירים של הליגה – הן בערוצי ספורט 5 והן בערוצי צ'רלטון, כמו כן כל הראיונות מועברים באתרי האינטרנט ובתכניות הספורט השונות".

המשך קריאה

קמפיינים

TUBORG מדגישה את ה-FUN בחיים עם קמפיין ואסטרטגיה חדשה

פורסם

ב-

במרכזו של הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובסושיאל, עומד שיתוף הפעולה עם סוכנות הקריאייטיב וההפקה BONAMAZE שיצרו עבור המותג קליפ ייחודי המשלב חיבור צלילים מהחיים ושילובם למנגינה מגניבה וקצבית. בקליפ תוצג השפה התקשורתית החדשה והצעירה המדגישה את הרגעים המהנים בחיים בהם שותים TUBORG .

 

 

TUBORG (טובורג), מבית IBBL מבשלות בירה ישראל ("קרלסברג ישראל"), תעלה בקמפיין חדש תחת המסר: OPEN FOR FUN לרגל השקת המיתוג חדש והשפה התקשורתית החדשה אשר מטרתה יצירת קשר וזיהוי של הבירה עם רגעי הFUN של החיים, רגעים משמחים עם החבר'ה, או הרגע הכיף בסופו של יום ארוך בעבודה.

במרכזו של הקמפיין עומד שיתוף פעולה עם הבימאים גלעד אבנת וסתיו נחום מ- BONAMAZE, חברת הפקת קליפים ישראלית עם סגנון מוזיקלי ייחודי המשלב חיבור צלילים מהחיים ושילובם למנגינה מגניבה וקצבית. BONAMAZE יצרו עבור טובורג קליפ שישדר את הרוח הצעירה וה- FUN דרך עולם המוזיקה.

אבנת ונחום יוצרים פרסומות וקליפים מוזיקליים למותגים המובילים ביותר וכמו כן את הקליפים של האמנים מהשורה הראשונה בישראל בהם מרינה מקסימיליאן, הדג נחש, אסתר רדא, בלקן ביט בוקס, אביתר בנאי ועוד.

במסגרת המיתוג החדש של טובורג יודגש החיבור של הבירה לעולמות ה-FUN, השמחה, הכיף, הקלילות, ורוח השחרור. בין היתרונות של טובורג הבאים לידי ביטוי בקמפיין, גם הפתיחה הקלה והייחודית של בקבוק טובורג, באמצעות פקק הנצרה הייחודי. פקק זה מאפשר ליהנות מטובורג בכל מקום גם אם אין פותחן בנמצא, לבילוי כייפי עם חברים במגוון סיטואציות צריכה בבית או בחוץ, בבר או במסיבה.

שירה מן-פיול, מנהלת השיווק של טובורג, מסרה: "על מנת למנף את חוזקות המותג הטבעיות כפי שעלו מתפישות הצרכנים חברנו לאסטרטגיה הגלובלית של טובורג, המתבססת מצד אחד על היתרון המוצרי האדיר, הפתיחה הקלה ללא פותחן, ומצד שני מנגישה את חוויות ה- FUN הרלבנטית לעולם הבירה והצעירים. בשיתוף פעולה עם טובורג העולמית יצרנו שפה חדשה וערכנו שינוי מיצובי נרחב ייחודי לשוק הישראלי. מותג טובורג יביא לצרכן את חווית ה-FUN וייצר חיבורים רלוונטים לעולמות תוכן מגוונים".

אודות טובורג:

בירה TUBORG עם הפתיחה הקלה, מזוהה כבירה צעירה, כייפית וקלילה הפונה לקהל צעיר ותוסס שיודע מה הוא אוהב. טובורג מיוצרת מ- 100% תערובת ייחודית של שלושה סוגי לתת (מאלט), משמרי לאגר אותנטיים ובשילוב זני כשות אירופאים משובחים היוצרים את הנוזל המוכר והאהוב. סוד הטעם של הנוסחה המנצחת של טובורג טמון בחומרי הגלם ובתהליך הייצור המסורתי של בישול לח, ואז קליה היוצרת שכבת קרמל עשירה.

המשך קריאה

פופולארים לאחרונה

מנהלי שיווק מצייצים © 2015-2020