עקבו אחרינו ברשת

תוכן מותגי

אם מציעים לכם להגדיל את קהל הלקוחות ב 21%, תגידו לא?// יוסף מזאוי

פורסם

ב-

כ 1.92 מליון צרכנים חדשים יכולים להיות בין הלקוחות שלכם – אתם יודעים איך לפנות אליהם?

כ 34% מהם ילדים עד גיל 14, 61% מכלל החברה הערבית הם בין גיל 15 – 64 צמאים לריגושים, חדשנות, פתוחים לדברים חדשים ומוכנים לאמץ טרנדים ולשלם על מוצרים אשר יש בהם ערך מוסף.

המגזר הינו מגזר הטרוגני, צעיר ברובו (כ 44% עד גיל 18) כך שכ 83% ממנו הם מוסלמים, 9% נוצרים וכ 8% דרוזים, אבל שיווקית ופרסומית, אסור להסתכל על זה כך אלא מסתכלים על דפוסי חיים והתנהגות צרכנית אשר יש לנו חלוקה, תובנות והבנה די מעמיקה בנושא זה בהקשר חלוקת על פלח ופלח ומה יודעים עליו ואיך פוגשים אותו.

378 אלף בתי אב אשר מהווים כ 21% מכלל האוכלוסיה והרבה יותר מבחינת צריכה.

יוסף מזאוי – הבעלים של משרד פיקרה לשיווק ופרסום למגזר הערבי הממוקם בנצרת, יגלה לנו בכתבה זו, וישפוך כאן קצת אור, מידע ותובנות שיווקיות מעניינות אך מזמין אותכם לפגישה לא מחייבת בה גם יתן לכם מידע סופר מעניין על תחום הצריכה והצרכנות במגזר, תחום המדיה, היביטים, תובנות ואפילו דעות ועוד אשר מבטיח שלא תמצאו כמותם בשום מקום. מטרתו בכתבה זו להביא תמונה ברורה על חשיבות הפניה למגזר בשפה שלו, בגובה עיניים ולפי הקוד האתי המקובל, דבר אשר בוודאות יחזיר לכם את ההשקעה

לפני שנתחיל – המילה פיקרה משמעותה רעיון. אנחנו מאמינים שכל סיפור הצלחה נולד מרעיון אשר עם עבודה מדוייקת ונכונה ועקבית, אפשר למנף אותו ולעשות ממנו סיפור הצלחה!

למה לפנות בשפה הערבית למגזר?

המגזר הערבי עובר טלטלה שיווקית אדירה כך שהוא חשוף להרבה השפעות כגון ההשפעה המערבית, הערבית, ההשפעה הלוקאלית (מקום, דת והסביבה שלו) וגם להשפעה הישראלית – בואו נקרא לזה בראשי תיבות מעל"י.  כל אלה משפיעים על קבלת ההחלטה של הצרכן הערבי בין אם זה בקניה ו/או קבלת החלטה כלשהי וצריך להבין את הרגישות מצד והפתיחות מאידך ולטפל בהם בצורה נקודתית ונכונה.

חברות ישראליות גילו ומגלות את כוחו של הצרכן הערבי ואת הפוטנציאל הטמון בפעילות שיווקית פרסומית ייעודית למגזר הערבי בשפה שלו ולפי הקוד האיתי של המגזר.

הגידול המשמעותי בהכנסות משקי בית ערביים, גורם לכוח הקנייה בתחומי צריכה רבים ומגוונים. בעוד שהשוק היהודי עמוס בפרסום שיווקי, הפלחים הערבי והחרדי עדיין בתוליים יחסית, ומבחינה מסחרית לא הגיוני להתעלם מהם.

אם ביקרתם בעבר לפני הקורונה בערים וכפרים ערביים אתם עדים למרכזי קניות פרטיים, מיוזמתם של אנשי עסקים וייזמים פרטיים כך שזה מעצים את עוד ועוד את כוח הקניה ומביא את הריגושים עד לפתח הבית של כל צרכן וצרכן. נקח דוגמא את העיר נצרת שהינה העיר הערבית הגדולה בישראל, בין כל מרכז קניות למרכז קניות תמצאו עוד מרכז קניות במרחק קצרצר כך שעוד ועוד מרכזים כאלה נפתחים גם במקומות אחרים הסמוכים ליישובים ערביים ו/או על התפר מחוץ לו.

איפה לפרסם: אין מדיה שהיא מדורת שבט.

הכלל: הגיוון בבחירת המדיה אשר תשרת את מטרת הקמפיין בהתאם לקהל היעד והתקציב.

לפי המחקרים האחרונים, אופן צריכת המדיה במגזר הינו שונה מזה בכללי כאשר אין לנו מדיה שהיא מדורת שבט.

אנחנו עדים ונמצאים עמוק בתוך עידן הדיגיטל כך שהחשיפה לערוץ המדיה הדיגיטלית מהווה כ 90% בהשוואה לשאר המדיות וזה יעלה עוד ועוד כל שרוב המדיות נמצאות בירידה בין אם היא ירידה קלה או חדה.

גם אנחנו רואים שכ 90% מכלל החברה הערבית נוטים לגלוש באינטרנט לפחות שעה בשבוע כאשר מתוכם כ 85% עושים את זה כל יום בממוצע של שעתיים יום.

אפילו קניית שטח פרסום במדיה הקלאסית שונה מזה מהמקובל בכללי כך באתרי האינטרנט עדיין קונים לפי תקופה ולא לפי מדדים אחרים כגון צפיה / הקלקה / המרה…. אך עוד יותר חשוב להבין שבזכות אתרי האינטרנט אשר קמו בכוח של עצמם ומתחדשים בכוחות עצמם חברות רבות מצאו את הדרך לפנות למגזר. אתרים אלה בדרך כלל אינם מקוטלגים כאתרי בידור, חדשות או אחר, בהם ניתן למצוא כל דבר כך שלדעתי בעידן של התוכן זה מהווה נקודת חולשה.

הפייסבוק הינה המדיה החשובה והחזקה במגזר כך ש 84%  מכלל המגזר הערבי יש להם חשבון בפייסבוק כך שכ 80% עושים את זה לפחות פעם ביום. 86% הם חברים ברשת חברתית כלשהי.

איפה צופים בתכני וידאו?

בהתאם למחקרים האחרונים, 77% צופים בתכני וידאו באינטרנט מה שאומר לנו עד כמה כוחו של סרטון נכון וטוב עשוי להשפיע על הצרכן במטרה לרגש אותו ולקבל החלטה של קניה.

כך שמחקרים רבים מראים ומעידים על כך ש 20% זוכרים מה שהם שומעים, ו 30% מה שהם רואים אך 70% מה שהם שומעים ורואים.

הסלולאר הינו כלי מדיה מרכזי כך ש 97% מהמגזר הערבי גולשים באינטרנט באמצעות הסלולאר. המכשירים הסלולאריים המתקדמים ביותר כבר נמצאים כמעט בכל בית.

בלוגרים – נתפסים בינתיים כלא ממוסחרים.

צעירים וצעירות במגזר, שוחרי שופינג, לייף סטייל, תזונה, קוסמטיקה, סלולאר, בריאות, סטיילינג, כתיבה מצחיקה ומשובחת, תכשיטים, ראיונות מרתקים, ביקורות מוזיקה, תצלומי אופנה מעודכנים, מתכונים טעימים, טיולים בחו"ל וכו', אספו סביבם ועקבו ועוקבים אחריהם בין עשרות למאות אלפי עוקבים אשר רואים בהם כמודל חיכוי ועוקבים אחריהם ורוצים לראות כל חדש וחידוש שהם מביאים ומציגים להם.

תוכן זה שהם מפרסמים, יכול לשמש למטרה שיווקית עקיפה של כל חברה שתרצה לפרסם ולשווק את עצמה ואת המוצרים שלה.

הכוח הוא לא בבחירת הבלוגר, אלא באסטרטגיית ניהול הבלוגר, התוכן שהוא מביא לפרונט וכמובן וללא כל ספק את המידע המתקבל אחרי פעילות בלוגרים.

חשוב לציין שבין המיזמים שלנו זה מיזם אשר נקרא ARAB BLOGERS AND INFLUENCERS אשר מאגד מתחתיו מספר גדול של בלוגרים/ות כך שאנחנו נותנים להם משימה לפי אסטרטגיה מתוכננת מראש, וגם מעבירים מידע מדיד סביב כל הפעילות שלהם על מנת לאפשר ללקוחות שלנו לדעת מה הם קיבלו מכל הפעילות הזו.

האם במגזר קונים באינטרנט?

עד לפני תקופת הקורונה, אנחנו עדים על חדירת הקניה המקוונת בקרב המגזר הערבי כל שלפחות 51% מכלל האוכלוסיה עשו לפחות קניה אחת במהלך השנה באינטרנט. אך עם בוא הקורונה, היו דיווחים על האטה בשימוש בכרטיסי אשראי. המחקרים מראים שכמעט כל אזרח מחזיק ב 4 כרטיסי אשארי בארנק – בין אם זה כרטיס בנקאי או חוץ בנקאי שהם גם מהווים כרטיסי מועדון חברים של הרשתות השונות.

לפעמים לקוחות פונים למשרד עם מטרה אחת "קניות קניות, כמה שיותר המרות", אבל מעולם לא פנו למגזר ולא דיברו איתם. המגזר בטבעו חשדן, לא מתנפל על הקניה מהרגע הראשון שהוא רואה אותה, ברירן, עושה קצת חיפוש, בודק… תמיד ההנחיה שלנו הינה בואו נשלב פעילות תדמיתית יחד עם פעילות מכירתית, תגידו ללקוחות שאנחנו מכבדים אותכם, מכירים בכם ומבינים אותכם, תייצרו מה שנקרא מערכת אימון בין החברה ללקוח ולאחר מכן השמיים הם הגבול כך שעם מותג טוב, שירות טוב ופעילות נכונה ועקבית (לא לפי מה שאני קורא לה "שלום ולהתאות") לא קשה להפוף את המותג ל LOVE MARK.

מה שמתאים בכללי לא מתאים למגזר! אסור לעשות אדפטציה עיוורת!

חשוב לציין ולהביא לקדמת הבמה היום את נושא האדפטציה לקמפיינים והפניה הכוללת בשיווק – במיוחד למגזר. חשוב להבין שהתנהגות הצרכנים שונה בין כל אזור ואזור כך שלדוגמא רמת האינטראקציה שונה בין אם היא במזרח ירושלים מאשר בשאחר האזורים. מילים יכולות להיות טובות לצפונים וקללה לדרומים. השימוש במילים הנכונות – אשר אקרא לזה בשמו "קופי" חייבים להיות מותאמים לקהלי היעד. אי אפשר לעשות תרגום מגוגל ו/או לתת לאדם לתרגם משפט ולהשתמש בו בתור פניה לאוכלוסיה הערבית או חלילה לעשות אדפטציה לקמפיין מבלי להבין את הרגישות וההתאמה לכללים.

בתקופה האחרונה, אנו עדים להרבה טעויות לשון, דקדוק, פניה לא נכונה טקסטואלית של חברות אשר יש להם את הרצון לפנות למגזר וכן מבינים את החשיבות בפעילות זו אך הם לא רוצים להוציא את זה לאנשי מקצוע בתחום, או לרוב עם המשפט "נגמר לנו התקציב לשנה". אני מאמין ש 21% מכלל האוכלוסיה אשר כוחם הצרכי גדול בהרבה מהאחוז שלהם במדינה שווה התייסות והקצאת תקציב נוסף לפעילות עקבית ומתוכננת על ציר הזמן.

המגזר הערבי בארץ זה לא סעודיה, לא מסתובבים עם קאפייה על הראש כפי שתארו אותם בכמה פניות בתקופה האחרונה דבר אשר יצר תחושת אנטי, השפלה, כעס ושיחה שלילית ברשת. חשוב להבין שכ 60% מכלל האוכלוסיה הם ליבירליים, אנשים הפתוחים למערב, מאמצים דפוסי חיים סופר מודרניים אשר כמותם לא ראיתם – לכן פניה כוללנית הינה פגיעה די קשה ויוצרת תדמית רעה לחברה הפונה למגזר.

נשאלת השאלה, מתי נכון לפרסם למגזר?

אני אגלה לכם סוד. למגזר יש אירועים ומועדים הפרוסים על כל ציר הזמן ולאורך כל השנה ביניהם וכפי שידוע לכם לדוגמא, יש את תקופת חודש הרמדאן אשר הינו חודש קדוש עבור המוסלמים (83% מכלל המגזר), כך שחובה על כל מוסלמי לצום מזיחת החמה עד לשקיעתה. בחודש זה נהוג לברך באמירה "רמדאן כרים", כך שכרים משמעותה גם שם של אדם וגם בעיקר נדיב. על שולחן האיפטאר ולאחר קריאת המואזין שמתירה לצמים לאכול, ניתן למצוא מגוון של מאכלים, משפחות וחברים מתאספים סביב שולחן "האיפטאר".

אז נדיב מתבטא בשיווק כך שחודש זה הצריכה בחודש זה עולה במיוחד בתחום המזון אך לא רק. הוא גם מהווה תקופת פוטנציאל עבור חברות רבות בין אם זה להשקת מוצרים חדשים, מבצעים, הטבות, השקות מיוחדות למגזר ועוד…בתקופת החודש הזה יש ביקורי משפחות כך שחובה על האחים לבקר את אחיותיהם אך אסור להיכנס בידיים ריקות. בדרך כלל מביאים או דברי מזון או מתנות או שנותנים כסף לאחות.

אם כסף, אז גם הבנקים לא נשארו מאחור, הם תמיד מזהים את הפוטנציאל ומתאימים הלוואות במיוחד למשפחה הערביה בתקופה הרמדאן והחגים במטרה לעזור לאב הבית להתמודד עם ההוצאות הגדולות בתקופה זו, גם בתקופת חודש הרמדאן, חג אלפיטר וגם את חג אל-אדחא (חג הקורבן) אשר נחשב לחג הגדול עבור 91% מכלל המגזר (מוסלמים ודרוזים).

כשבוע – 10 ימים לפי החג אלפיטר (אשר בא אחרי חודש הרמדאן), מתחילים בגל הקניות, בגדים, נעליים, מתנות, קוסמטיקה ועוד ועוד.. חנויות נשארות פתוחות עד אחרי חצות וגם יכולים להמשיך אפילו עד שעות הבוקר המוקדמות.

חתונות? אווו חגיגה לכולם!

אגלה לכם עוד סוד קטן אבל עם משמעות די גדולה. בכל שנה במגזר הערבי יש כ 15000 חתונות. זה מתחיל מסוף מרץ עד סוף אוקטובר/תחילת נובמבר.

מה זה אומר לנו? חתונות = בית חדש = ריהוט בית שלם כך שלא יחסר לו קיסם. חתונה זה לא יום אחד או יומיים.. אלא שבוע! מאות מוזמנים.. מה עושים ואיפה הפוטנציאל? אני אספר לכם בפגישה.

בניגוד לדור הקודם, גיל הנשואין המקובל של ערביות (ואני אומר את זה בזהירות רבה מכיוון שהאחוז משתנה ממקום למקום) אינו 15 אלא 22.3 ומעלה, כך שגיל ממוצע לאימא בלידה ראשונה עומד על 24.2 כך ששיעור הפריון הכולל  באוכלוסיה המוסלמית ירד מ 3.7 ילדים ל 3.2 ילדים לאישה בהשוואה ל 3.17 לאישוה יהודיה ו- 2.6 לאישה נוצריה ו- 2.16 לאישה דרוזית.

ההתמערבות והמודרניזציה (הטלטלה שדיברנו עליה לפני) מובילה להרחבת השימוש באמצעי מניעה ובין היתר – וגם בזהירות רבה ובכפוף לדת – גלולות למניעת הריון. זה גם שונה בין האזורים, בין אם זה בישראל או ברשות. זה נותן לאישה הערביה להשתלב יותר בשוק התעסוקה, היציאה ללימודים גם לאחר הנישואין ומשדרג את מעמדה החברתי/מקצועי.

קיימת מגמה נרחבת של מעבר מהכפר לעיר כך שהריגושים שם הרבה יותר בולטים, חיים בזבזניים יותר, הפוטנציאל להתפתחות אישית ועסקית גובר יותר.

 

לסיכום:

  • חשוב לעשות תיאום ציפיות בין מטרת הקמפיין לגודל ההשקעה ולתוצאה
  • אדפטציה לא בדיוק פועלת.
  • חשוב לעשות קופי נכון ומותאם ולא תרגום מעברית לערבית.
  • המגזר הערבי מנוע צמיחה וחשוב לתקצב לאורך השנה
  • פעילות בטפטוף לא תעשה את העבודה.
  • פעילות מתמשכת תניב פירות ולא חייב תקציבים גדולים.

 

 

 

הוספת תגובה

השארת תגובה

תוכן מותגי

המדיה החדשנית שכובשת את עולם הספורט: גבי הראיונות הדיגיטליים של MIXZONE

פורסם

ב-

מאז הקמתה של MIXZON בשנת 2017 הספיקה החברה, שפיתחה את גבי הראיונות הדיגיטליים הראשונים בעולם, לעשות כברת דרך.

גבי הראיונות ומסיבות העיתונאים של MIXZONE, אשר שידרגו ללא היכר את קירות הלוגואים המיושנים על ידי שילוב שורת מסכי FHD חכמים בטכנולוגיה ייחודית, הינם כיום גבי הראיונות הרשמיים של ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל ונבחרת ישראל ונחשבים לאחד ממחוללי ההכנסות המרכזיים בעולם הספורט – הן עבור הספונסרים והן עבור מועדוני הספורט עצמם.

בנוסף להסכם עם מנהלות ליגת העל בכדורגל, שחודש לאחרונה ל-3 שנים נוספות, פועלת  MIXZONE בשיתוף פעולה מלא עם שורת ארגוני ספורט ביניהם: נבחרת ישראל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, נבחרת קרואטיה בכדורגל ובנוסף נמצאת בתהליכי פיילוט מתקדמים ברוסיה, אנגליה ואוסטרליה.

ראיונות ומסיבות העיתונאים בספורט העולמי הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו והם זוכים לחשיפות רבות בכל אמצעי התקשורת, תככניות הספורט השונות והרשתות החברתיות.

החשיפה הרחבה הן בשידורים הישירים והן בסיקור העוטף בכל תוכניות הספורט משכה מפרסמים רבים מאוד לפלטפורמה החדשה אשר החליפה את פרגוד הראיונות הסטטי הישן. בין המפרסמים כיום ניתן למצוא חברות בולטות כמו מקדונלדס, בלו, בנק הפועלים, אדידס, תדיראן, פומה, הכרם, סמסונג, סובארו, שוופס ועוד.  ויש להם סיבה טובה: 50% יותר חשיפה!

המפרסמים בגבי הראיונות של MIXZONE נהנים למעשה ממכפילי כוח משמעותיים, בנוסף לחשיפה במרכז הפריים הטלוויזיוני בשידורים הישירים, שמושכת מיידית את עיני הצופה שמזהה את ההנפשה והלוגואים שרצים מולו בזמן שמאמני הקבוצה והשחקנים מתראיינים, זוכים המפרסמים לגל שני ושלישי של חשיפה כשאתרי הספורט והחדשות ,מראיינים גם הם בנפרד מזכיין השידור, את המאמנים ושחקנים נוספים בוידאו, שעולה בכל האתרים מיד לאחר המשחק וגם בימים לאחר מכן.

על פי מחקר בלתי תלוי של קבוצת "יפעת מחקרי מדיה" שבוצע עבור מפרסמים וספונסרים בליגת העל בכדורגל אשר כלל ניתוח של החשיפה העונתית באמצעות גב הראיונות הדיגיטלי, כ-291.8 מיליון צופים ייחשפו לפרסום בגבי הראיונות בעונה שלמה, כ- 1.127 מיליון צופים בכל משחק בודד.
החשיפות בלוח הראיונות חולקו לפי קטגוריות מהן עולה כי הסיקור העוטף מביא לחשיפות גבוהות במאות אחוזים.
כ-900 אלף חשיפות יהיו לפרסום דרך הסיקור העוטף במשחק, ובעונה מדובר בהיקף של כ-232.9 מיליון חשיפות.  בתכניות הספורט צפויים כ-642.6 חשיפות במשחק ובעונה 166.4 מיליון חשיפות.

נתון זה גבוה ב- %50 מהחשיפה של מפרסם על גבי פרגוד הראיונות הישן, כמו גם מהחשיפה לפרסום בשילוטי ה- LED במגרשים וזאת בזכות נראות איכותית יותר וערך מוסף משמעותי של המסכים המשולבים בפרגוד החדש.

סקר נוסף של חברת פאנלס – PANELS מראה כי קמפיין במשחק בודד זכה לחשיפה וזכירות בקרב 34.7% מן הצופים, זמן החשיפה עמד על 27 דקות (זמן ראיונות + מסיבת עיתונאים), וליותר ממיליון צופים ממוקדים נחשפו למותג במהלך מחזור ליגה בודד.

עידן שטרקמן, מבעלי חברת MIXZONE מציין כי מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, כשאין קהל במגרשים וכשרוב משחקי הספורט עברו למתכונת של שידורי טלוויזיה בלבד, נתוני הרייטינג של המשחקים אף גבוהים יותר וכפועל יוצא כך גם כמות ושווי החשיפות למפרסמים. בנוסף, גבי הראיונות ומסיבות העיתונאים של MIXZONE בתקופה זו נותנים פתרון אידיאלי לצורך המתגבר בפתרונות הכנסה נוספים עבור הקבוצות.

"הספונסרים נהנים מחשיפה רוחבית מלאה לרבות כל מסיבות העיתונאים של הקבוצות ובכל השידורים הישירים של הליגה – הן בערוצי ספורט 5 והן בערוצי צ'רלטון, כמו כן כל הראיונות מועברים באתרי האינטרנט ובתכניות הספורט השונות".

המשך קריאה

קמפיינים

TUBORG מדגישה את ה-FUN בחיים עם קמפיין ואסטרטגיה חדשה

פורסם

ב-

במרכזו של הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובסושיאל, עומד שיתוף הפעולה עם סוכנות הקריאייטיב וההפקה BONAMAZE שיצרו עבור המותג קליפ ייחודי המשלב חיבור צלילים מהחיים ושילובם למנגינה מגניבה וקצבית. בקליפ תוצג השפה התקשורתית החדשה והצעירה המדגישה את הרגעים המהנים בחיים בהם שותים TUBORG .

 

 

TUBORG (טובורג), מבית IBBL מבשלות בירה ישראל ("קרלסברג ישראל"), תעלה בקמפיין חדש תחת המסר: OPEN FOR FUN לרגל השקת המיתוג חדש והשפה התקשורתית החדשה אשר מטרתה יצירת קשר וזיהוי של הבירה עם רגעי הFUN של החיים, רגעים משמחים עם החבר'ה, או הרגע הכיף בסופו של יום ארוך בעבודה.

במרכזו של הקמפיין עומד שיתוף פעולה עם הבימאים גלעד אבנת וסתיו נחום מ- BONAMAZE, חברת הפקת קליפים ישראלית עם סגנון מוזיקלי ייחודי המשלב חיבור צלילים מהחיים ושילובם למנגינה מגניבה וקצבית. BONAMAZE יצרו עבור טובורג קליפ שישדר את הרוח הצעירה וה- FUN דרך עולם המוזיקה.

אבנת ונחום יוצרים פרסומות וקליפים מוזיקליים למותגים המובילים ביותר וכמו כן את הקליפים של האמנים מהשורה הראשונה בישראל בהם מרינה מקסימיליאן, הדג נחש, אסתר רדא, בלקן ביט בוקס, אביתר בנאי ועוד.

במסגרת המיתוג החדש של טובורג יודגש החיבור של הבירה לעולמות ה-FUN, השמחה, הכיף, הקלילות, ורוח השחרור. בין היתרונות של טובורג הבאים לידי ביטוי בקמפיין, גם הפתיחה הקלה והייחודית של בקבוק טובורג, באמצעות פקק הנצרה הייחודי. פקק זה מאפשר ליהנות מטובורג בכל מקום גם אם אין פותחן בנמצא, לבילוי כייפי עם חברים במגוון סיטואציות צריכה בבית או בחוץ, בבר או במסיבה.

שירה מן-פיול, מנהלת השיווק של טובורג, מסרה: "על מנת למנף את חוזקות המותג הטבעיות כפי שעלו מתפישות הצרכנים חברנו לאסטרטגיה הגלובלית של טובורג, המתבססת מצד אחד על היתרון המוצרי האדיר, הפתיחה הקלה ללא פותחן, ומצד שני מנגישה את חוויות ה- FUN הרלבנטית לעולם הבירה והצעירים. בשיתוף פעולה עם טובורג העולמית יצרנו שפה חדשה וערכנו שינוי מיצובי נרחב ייחודי לשוק הישראלי. מותג טובורג יביא לצרכן את חווית ה-FUN וייצר חיבורים רלוונטים לעולמות תוכן מגוונים".

אודות טובורג:

בירה TUBORG עם הפתיחה הקלה, מזוהה כבירה צעירה, כייפית וקלילה הפונה לקהל צעיר ותוסס שיודע מה הוא אוהב. טובורג מיוצרת מ- 100% תערובת ייחודית של שלושה סוגי לתת (מאלט), משמרי לאגר אותנטיים ובשילוב זני כשות אירופאים משובחים היוצרים את הנוזל המוכר והאהוב. סוד הטעם של הנוסחה המנצחת של טובורג טמון בחומרי הגלם ובתהליך הייצור המסורתי של בישול לח, ואז קליה היוצרת שכבת קרמל עשירה.

המשך קריאה

תוכן מותגי

ההתאחדות לכדורגל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי MIXZONE המפתח גבי ראיונות דיגיטליים ייחודיים לעולם הספורט

פורסם

ב-

גבי הראיונות הדיגיטליים של חברת MIXZONE ישמשו את הנבחרת במשחקי ליגת האומות ופלייאוף היורו ומאפשרים לקבוצות, נבחרות ואיגודים למקסם את ההכנסות מחסויות ומפרסמים.

ההתאחדות לכדורגל בישראל חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשנה נוספת עם חברת הסטארט אפ מדיה הישראלית MIXZONE אשר פיתחה גבי ראיונות דיגיטליים ייחודיים לעולם הספורט, שימשיכו לשמש אותה במשחקי ליגת האומות ובפלייאוף ההעפלה ליורו.

חברת MIXZONE פיתחה גב ראיונות דיגיטלי לקיום מסיבות עיתונאים ולראיונות המתקיימים עם שחקנים ומאמנים בתחילת משחק, בסופו או במחצית והיא מחזיקה בפטנט בישראל, בארה"ב ובאירופה. גב הראיונות החדש המשמש את גופי התקשורת השונים, כולל שורת מסכי FHD ייעודיים בגובה ראש המהווים פלטפורמה פרסומית בעבור הספונסרים והמפרסמים של הליגה והקבוצות.

גבי הראיונות של החברה שדרגו את קירות הלוגו הסטטיים ששימשו עד היום את הליגה ומאפשרים מעתה לקבוצות לתת במה פרסומית אפקטיבית ובעלת חשיפה גבוהה מאוד  עבור הספונסרים שלהם , כמו גם את אפשרות לגיוס מפרסמים נוספים.

ראיונות ומסיבות עיתונאים בספורט הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו וכעת המפרסמים מצד אחד יכולים מעתה להעביר תכנים שיווקיים ע"י סרטוני פרסום שיוקנו במסכים ובנוסף זוכים לחשיפה ואפקטיביות גבוהה יותר – הן בהלך השידורים הישירים והן בשידורים הראיונות ומסיבות העיתונאים שמועברים גם בתכניות הספורט , אתרי הספורט והרשתות החברתיות.

החברה האריכה לאחרונה ב -3 שנים נוספות  את שיתוף הפעולה שלה עם מנהלת הליגות בכדורגל   וכמו כן משתפת פעולה עם קבוצות ליגת העל בכדורסל, עם נבחרת ישראל עם נבחרת קרואטיה בכדורגל , בית הנשיא ועוד אירועי ספורט גדולים בעולם

מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, כשאין קהל במגרשים כשרוב משחקי הספורט עברו למתכונת של שידורי טלוויזיה בלבד, מתגבר הצורך בפתרונות הכנסה נוספים עבור הקבוצות . חברת MIXZONE נמצאת במו"מ מתקדם עם מועדונים מהליגות הגדולות בעולם בין השאר ברוסיה, גרמניה, ספרד, איטליה וארצות הברית.

נדב סופר, מבעלי חברת MIXZONE: "אנחנו מודים להתאחדות לכדורגל על הבעת האמון המחודשת בפתרון שאנו מציעים ומאחלים בהצלחה לנבחרת במשחקיה הקרובים. אנו מנהלים בימים אלו מו"מ עם איגודים וקבוצות ספורט בכירות בעולם שמעוניינות במוצרים שאנו מפתחים לצורך מקסום ההכנסות שלהם  בעידן הכלכלי החדש"

 

המשך קריאה

תוכן מותגי

שגרירי זיכרון – לספר את זיכרון השואה בגוף ראשון

פורסם

ב-

מי יספר את הסיפורים של שורדי השואה אחרי לכתם?
אנחנו גאים להציג בפניכם פרויקט חשוב מאין כמותו – מיזם שימור השואה "בגוף ראשון".
"בגוף ראשון" הוא קורס ייחודי עבור רשויות מקומיות, ארגונים וחברות, המאפשר למשתתפים ליצור מעורבות רגשית וחיבור עמוק לסיפורים אישיים של שורדי השואה ולספר אותם בשמם, בגוף ראשון.
הקורס בהנחיית שחקנים מתיאטרון הבימה.

 

בעבר היו אלו שורדי השואה שסיפרו לנו את שעבר עליהם.
ככל שעברו השנים, מספר שורדי השואה הלך וקטן.
כיום אחריות על שימור הזיכרון עוברת אלינו, הדורות הבאים. כדי להבטיח שכל ילד בישראל יוכל לחוות ולהתחבר לסיפורם האישי של שורדי שואה, לקחנו על עצמנו להכשיר שגרירי זיכרון בארץ ובעולם.

שגרירי הזיכרון הם אנשים שלמדו לספר בגוף ראשון את סיפורם האישי של שורדי שואה ומספרים אותו בבתי הספר ביישובם לאורך השנה כולה ובאירועי יום השואה. לרוב מדובר בסיפורם של אחד מההורים או הסבים שלהם, אך ישנם שגרירי זיכרון שמספרים את סיפורו של שכן, חסיד אומות העולם  ואף של אדם שלא הכירו קודם.

רעיון המיזם התחיל ב 2012 כאשר דודי רונן, בן לאבא שורד שואה, התנדב לספר על השואה לתלמידי בית ספר בעירו כפר סבא. הילדים הרעישו והוא התקשה לקבל את תשומת לבם, עד שלפתע צץ לו הרעיון לספר להם את הסיפור של אביו פנחס בגוף ראשון. "אמרתי להם בוקר טוב, קוראים לי פנחס, אני אבא של דודי שהרגע היה כאן…. והתחלתי לספר את הסיפור בגוף ראשון", דודי נזכר, "כשסיימתי, ילדה אחת שאלה אותי: "פנחס, רציתי לשאול…חיה אחותך הגדולה, עדיין חיה?", התרגשתי והבנתי שזו הדרך הטובה ביותר ליצור מעורבות רגשית וחיבור עמוק מצד הקהל".

דודי הבין שהתגלתה לו דרך ייחודית ואפקטיבית לשמר את זיכרון השואה – לספר את סיפורם של השורדים בגוף ראשון. ביחד עם שותפו, נעם אלמוג, הם יצרו קורס ייחודי אשר מטרתו להכשיר אנשים נוספים לספר את סיפורם של שורדי שואה. ההתלהבות וההתרגשות של בוגרי הקורסים הראשונים ושל הקהל ששמע את סיפורם, גרמו לדודי ולשותפיו למיזם לקחת על עצמם להכשיר שגרירי זיכרון.

החזון:

להכשיר אלפי אנשים בארץ ובחו"ל כדי שיספרו את סיפור שורדי השואה ואת סיפורם של חסידי אומות העולם כדי לשמר את זיכרון השואה ואת זיכרון שורדי השואה מדור לדור.
כל אותם שגרירי הזיכרון הם אלו שיספרו את הסיפורים בבתי הספר ברשויות, באירועים לציון יום השואה כולל "זיכרון בסלון".
כדי להגיע לאלפי שגרירי זיכרון בכל הארץ אנו צריכים את שיתוף הפעולה של ספונסרים, עסקים וחברות מובילות ורשויות מקומיות.


הקורס תומך בתהליך העבודה של המספר וכולל:

איסוף חומרים ועדויות, יצירת הסיפור, עריכת הסיפור והצגת הסיפור בגוף ראשון. הצגת כיווני פעולה, עקרונות ותהליכים שיחד, מאפשרים הצגת הסיפור האישי לקהלים שונים. הקורס יישומי והמשתתפים נדרשים להשקיע זמן במשימות הביניים, השלמת מידע ואיסוף חומרים לכתיבת הסיפור, כתיבה, עריכה, הצגת הסיפור ושימוש בעזרי המחשה, המובילות להצלחת המיזם האישי.

הקורס כולל תשעה מפגשים של שלוש שעות המתקיימים אחת לשבוע. המשתתפים עוברים מסע אישי המצריך אותם לרמת מחויבות גבוהה. אנו מצידנו מלווים אותם בין המפגשים.
בצוות ההדרכה מספר שחקנים וכותבים שמסייעים למשתתפים בסדנאות בסגנון "כיתת אומן" לכתוב לערוך ולהציג את הסיפור האישי.
את הקורסים מלווים בהנחיה והדרכה תומר שרון ועמי סמולרצ'יק שחקנים וותיקים ומוכרים מתיאטרון הבימה.


מה נעשה עד כה:

שלושה קורסים התקיימו השנה ומתוכם יש כבר 56 שגרירי זיכרון אשר יספרו את סיפור השורדים בגוף ראשון. המשתתפים בקורס עוברים תהליך פורץ דרך הן בתחום המידע שמגלים וכמובן בתחושת השליחות כאשר הם "נכנסים לדמות".

הקליקו כאן ובואו להיות שותפים למיזם החברתי המרגש שלנו, המיזם מאפשר לעסקים לחזק את הקשר עם העובדים והקהילה לחבר אנשים וערכים. מיזם בו כולם תורמים ונתרמים.

 

המשך קריאה

פופולארים לאחרונה

מנהלי שיווק מצייצים © 2015-2020