עקבו אחרינו ברשת

אירועים

לחברת Code value דרוש/ה: מנהל שיווק

פורסם

ב-

במסגרת התפקיד: 

-ניהול מכלול פעילויות וערוצי שיווק החברה, מוצריה ומייזמיה אל מול פלחי שוק מקומיים ובינלאומיים

-אחריות על בניית אסטרטגיית שיווק ותדמית החברה

-ניהול קמפיינים דיגיטליים ואימייל מרקטינג

-אחריות על תכנון, הפקה והוצאה לפועל של מפגשי לקוחות, תערוכות וכנסים

-אחריות על תפעול, עדכון ופיתוח אתר האינטרנט של החברה והמדיות החברתיות

-ניהול תוכן והבניית חומרים שיווקיים

-ביצוע מחקרי שוק וניתוח נתונים

דרישות התפקיד:

-לפחות 7 שנות ניסיון בהובלת פעילות שיווקית בחברות הייטק מול השוק הישראלי ושווקים בינלאומיים

-ניסיון בניהול קמפיינים דיגיטליים ואימייל מרקטינג

-ניסיון בניהול תוכן של אתרים ודפי חברה ברשתות החברתיות

-ניסיון בתכנון והפקה של תערוכות וכנסים

-עבודה מול מעצבים, משרדי פרסום וספקי מדיה

-אנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה

-תואר אקדמי רלוונטי – יתרון

-יוזמה, דינמיות, יצירתיות, עבודה מול ממשקים רבים

*המשרה ממוקמת בהרצליה

הגשת מועמדות בלינק הבא: https://www.comeet.co/jobs/codevalue/81.009/None/52.60B?coref=1.1.u86_10F&t=1515676107561

 

 

Martech.Me

פורסמה רשימת חמישים הנשים המשפיעות בתחום ה-Martech ששווה לכם להכיר. ויש גם נציגה ישראלית

פורסם

ב-

ע"י

אתרMartechExec  מהווה קהילה מקוונת בינלאומית עבור מנהלים ומנהלות בתחום המרטק. לאחרונה פורסמה בו רשימת הנשים ששווה להכיר ב-2018, שנבנתה לאחר תהליך מעמיק בו הקהילה חיפשה נשים המפגינות תשוקה לשיווק ולתחום המרטק, ובמקביל, מפגינות כישרון לפיתוח קהילה חזקה של מנהלי/ות שיווק אינטליגנטיים, חזקים ומובילי חדשנות.

לרשימה התברגה גם נציגה ישראלית אחת – גברת מרטק ישראל – ענבל לביא, מנכ"לית קבוצת WEBPALS, זאת לצד בכירות מאורקל, YouAPPI ועוד. בנימוקי הבחירה נכתב כי ענבל היתה מעורבת בהפיכתה של קבוצת WEBPALS למובילה בתחומה, תוך שילוש כוח האדם בחברה והגדלת ההכנסות פי 5 למן הקמתה, בזכות מודל שיווקי ייחודי שהנחילה ענבל.

בשאלון מיוחד עליו ענתה במסגרת בחירתה לרשימה סיפרה, כי לדעתה בחמש השנים הקרובות נראה גידול אוטומטי בכל תחום הבינה המלאכותית (AI) בכל תחומי העבודה. וכן, גידול טכנולוגי באופן בו מגייסים מועמדים לחברות כדי למצוא את המועמד האידיאלי לתפקיד או לחברה.

כשנשאלה אילו טכנולוגיות הן המועילות ביותר למשווק המודרני, סיפרה כי קיימות מספר טכנולוגיות בהן החברה שלה משתמשת, בדגש על מעקב מעמיק אחר פעילות המשפך של המשתמש, מה שמאפשר הבנה טובה יותר של קהל היעד והרגליו. זאת, בשילוב עם כלי דיווח אוטומטיים לניתוח מקיף ובינה מלאכותית המאפשרים לאנשי שיווק לבצע את ההחלטות העסקיות הטובות ביותר והאסטרטגיות ביותר עבור החברה.

כשנשאלה לגבי נוכחות נשים בתחום המרטק ענתה כי אחוז הנשים עלה, וכי זרימה של רעיונות וידע מאפשרים לכל מי שטוב במה שהוא עושה לקבל הזדמנות שווה לקידום במקום העבודה. היא ציינה, כי היא גאה בכך שהיא עובדת עם צוות שיש בו שוויון מגדרי.

ענבל לביא, מנכ"לית WEBPALS

בשבוע האחרון גם נבחרה ענבל לרשימת הצעירים המבטיחים של גלובס במסגרת ועידת ישראל לעסקים.

ב- 8.3.18 נחגוג את יום האישה הבינלאומי, ובאותו יום יתקיים כנס המרטק של ישראל, בבית ציוני אמריקה בתל אביב. לכבוד השילוב המנצח תגיע ענבל לביא, מנכ"לית WEBPALS לשיחה של אחת על אחת על הבמה, ותדבר על תעשיית המרטק בכלל ועל נשים במרטק בפרט.

לצפייה בכתבות מדור MarTech.Me >>

המשך קריאה

SHARE

המדורה התפרקה: על הטלוויזיה בעידן שאחרי הפלטפורמות המסורתיות ורשתות השידור// עמרי מרכוס

פורסם

ב-

ע"י

ההתרסקות של ספינות המדיה המסורתית על קרחון ה-OTT היא כבר עובדה מוגמרת. הפלטפורמות והגופים המשדרים מגלים שהממזרים שינו את החוקים וחייבים להשתנות מהר בשביל לחזור להיות מתחרים אטרקטיבים בתחרות על תשומת הלב של הצרכן. השבוע, במסגרת תחזית הטרנדים הטכנולוגיים של מכון אידלמן, הוכרזה עליית הדומיננטיות של רשתות הפוסט-כבלים (PCN) כאחד מהתהליכים המהפכניים הצפויים השנה. יחסית לראשי תיבות שהומצאו רק לפני שנה זה מרשים.

את המונח Post Cable Network טבע ג'ון סטיינברג, המנכ"ל המייסד של CHEDDER לתאר את מרכזי התוכן הנישתי (CONTENT HUB) שתפוצתם זינקה בשנים האחרונות. בניגוד למדיות המסורתיות הן לא מסתמכות רק על מקור השידור שלהן ואפשר לצפות בהן מתוך פייסבוק, יו-טיוב, טוויטר או אפל טי.וי. חלקן, דוגמת צ'דר ו-VICE, אפילו שלחו זרוע לתוך העולם הישן – אבל המשיכו להותיר את העוגן בדיגיטל.

ישויות התוכן האלu הן גמישות ומתאימות את עצמן במהירות לעולם המשתנה. בקפיצה נחשונית הi צלחו את המעבר מאתרי האינטרנט בדסקטופ, משם לרשתות החברתיות וכיום למובייל. אם מחר בבוקר אנחנו נצרוך תוכן מהטוסטר-אובן – יש להניח שהם יהיו שם ראשונים.

הגופים הגדולים ששלטו בשוק צריכים להתמודד עכשיו בתחרות מול גרילת תוכן נטולת כל התחייבויות שדוברת מילניאלית שוטפת עם תוכן שמאתגר את הקהל שלו להגיב ולשתף בעלויות נמוכות במיוחד. מבחינתם כל חידוש טכנולוגי הוא לא איום אלא עוד אפיק אל תשומת הלב של הקהל. סטיינברג מתאר את האסטרטגיה שלהם כמתמקדת בכמה שיותר FIREWORKS, זיקוקי דינור שייצרו טראפיק אליהם ולפלטפורמה. זאת בניגוד לפלטפורמות הוותיקות שהתמקדו ביצירת BONFIRE, מדורת השבט הקלאסית, שהיתה משאת נפשן של רשתות השידור.

אמנם המציאות החדשה פחות זוהרת מערוצי הטלויזיה הקלאסיים והמגישים הם לפעמים גם המאפרות, המפיקות והצלמות עם שפע אינסופי של שידורים חיים. אבל המיקוד שבהם גורם להם להיות קהילתיים יותר עם חן וכיף – כמעט תחושת שליחות של מי שעוסק בהם. העובדה כי כל אחד מהערוצים האלה הוא נישתי במיוחד גורם להם להסתכל אחרת על סוגיית המימון. על מנת לתת למפרסמים מקסימום חשיפה, רשתות השידור הקלאסיות רצו את כמות הקהל הגדולה בכל רגע נתון ולא חשוב אם סבא יחשף לפרסומות טמפונים והילד לפרסומות בתי-אבות. ב-PCN המיקוד הוא בקהל ספציפי ולכן החשיפה היא כביכול קטנה יותר, אבל ממוקדת ומוטמעת בשידור כך שהאפקטיביות אמורה להיות גבוהה משמעותית.

כדוגמה קלאסית אפשר לקחת את ה-PCN של סטיינברג עצמו –צ'דר, שהוקמה בתחילת 2016 כרשת לחדשות פיננסיות מהזווית של בעלי התפקידים בהם. היא משדרת רוב היום בשידור חי מהבורסה בניו-יורק וכיום, בעקבות הפידבק מהקהל – מכסה גם חדשות בידור וחדשנות. ניתן לצפות בחלק מהשידורים ברשתות החברתיות או לשלם 3$ בחודש ולקבל את כל השידורים הרציפים בפלטפורמה הדיגיטלית לבחירתך (אפל טי.וי, אנדרויד, רוקו ואחרות). ההישג המרשים ביותר של הרשת הוא הפניה לקהלים שמנהלי השיווק ברשתות המסורתיות היו נותנים את יד ימין בשבילם. למעלה מ-70% מהקהל שלהם הוא בן פחות מארבעים. לשם השוואה, הגיל הממוצע של קהל הערוצים המסחריים בישראל מסתובב עמוק לאיזורי החמישים.

כיוון אחר היא ה-PCN טייסטמייד שהוקמה ב-2012 כגוף תוכן המתמקד באוכל ולייף סטייל. 200 מיליון צופים קבועים מרחבי העולם צורכים לא פחות משני מיליארד צפיות עם תוכן שמופק בלעדית לערוץ בכל רחבי העולם – מאולפנים בלונדון ועד בואנוס איירס. הדרך בה טייסטמייד מצלמת הכנת מתכונים היא מזוהה עם המותג והיכולת שלהם לכותרות פרובוקטיביות ושימוש אפקטיבי ברשת מאתגרים את כל גופי התוכן המסורתיים – טלויזיה, מגזינים וגם אתרי אינטרנט קלאסיים. ואם הגמישות ביצירת התוכן של טייסטמייד נראית מרשימה הרי שמחלקת המסחור שלהם היא הנדיה קומנצ'י האמיתית פה – תוכן מקודם, ממומן, שיווקי על כל גווניו וצורותיו אבל בצורה שלא מבריחה את הקהל. לא סתם הגופים המסורתיים (דוגמת SCRIPPS וקומקאסט) עומדים בתור להשקיע בהם.

מי שיתהה על הגעת הטרנד לישראל, כדאי שיקח בחשבון שגם פה הגודל המוגבל של השוק המקומי מצמצם את האפשרויות לצמיחה של שחקני נישה. השפה היחודית היא מחסום רציני לגופים שמסתמכים על צפיה בינלאומית- אחרי הכל, אלא אם הערוץ שלך נועד לכלבים ודובר בנביחות דוגמת DOGTV – הקהל הישראלי אוהב תרגום או עברית על המסך.

אבל אם לחשוב חיובי הרי שהעובדה שכל השחקנים בארץ עם הגב לקיר ושעוד אין רגולציה על פלטפורמות ה-OTT (דוגמת סלקום ופרטנר) והדיגיטל (דוגמת מאקו וואלה) מאפשרת התנסויות שיעצבו מחדש את צריכת התוכן שלנו בשנים הקרובות. בדו"ח של אדלמן משווים בין הקפיצה שנאלצה העיתונות המודפסת לעשות לעולם האינטרנט לקפיצה שאתרי האינטרנט יאלצו לעשות לעולם הוידאו. כמו אז, כותבים באדלמן, יהיו קורבנות בדרך אבל גם מרוויחים לא צפויים.

עמרי מרכוס הוא מנהל קריאטיב והמייסד של COMEDY FOR CHANGE

המשך קריאה

אירועים

לכנסת ישראל דרוש/ה: דובר/ת הכנסת ומנהל/ת מערך הדוברות

פורסם

ב-

ע"י

תיאור התפקיד:
-אחריות כוללת לניהול הפעילות השוטפת של מערך הדוברות: גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של הכנסת, הצבת יעדים ומטרות ומימושם, קביעת סדרי עדיפויות, גיבוש תוכנית עבודה, נהלים וכיו"ב, בהתאם להנחיות המנהל הכללי של הכנסת (להלן: הממונה).

-הנחיה והדרכה של דוברי הוועדות והמליאה בעבודתם השוטפת.

דרישות התפקיד:

-השכלה: תואר אקדמי מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל שהכיר בו לעניין זה מוסד להשכלה גבוהה בישראל.

-ניסיון נדרש: לבעלי תואר ראשון  6 שנות ניסיון מוכח בעבודה בתחום התקשורת, הדוברות או יחסי הציבור ובהן 4 שנות ניסיון לפחות
בניהול צוות עובדים בתחום עיסוק המשרה או ניהול תהליכים הדורשים תכנון וארגון, פיקוח ובקרה בתחום עיסוק המשרה. לבעלי תואר שני ושלישי  5 שנות ניסיון מוכח בעבודה בתחום התקשורת, הדוברות או יחסי הציבור ובהן 4 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בתחום עיסוק המשרה או ניהול תהליכים הדורשים
תכנון וארגון, פיקוח ובקרה בתחום עיסוק המשרה.

-ניסיון מוכח בדוברות;
-ידיעת השפה העברית על בוריה.
-כושר הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
-מיומנויות עריכה וניסוח ברמה גבוהה.
-היכרות מעמיקה של מפת התקשורת הישראלית.
-נכונות לעבודה ממושכת ואינטנסיבית, מעבר לשעות העבודה המקובלות בכנסת.
-ידע ושימוש במאגרי מידע והכרה טוב מדיה הכוללת פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, אפליקציות סלולר וכיו"ב.

 

פרטים נוספים על המשרה ודרכי הגשת מועמדות למכרז התמודדות על המשרה ניתן למצוא במסמך המצורף: 

ו

 

המשך קריאה

אירועים

אירוע קהילת השיווק: מאות משתתפים באירוע בסימן אתגרים ומגמות 2020 // צפו בסרטון

פורסם

ב-

קהילת השיווק 'מנהלי שיווק מצייצים' קיימה בבורסה לניירות ערך בת"א את המפגש ה-9 שלה שיתקיים בסימן שיווק 2020 – אתגרים, מגמות והזדמנויות. האירוע התקיים במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל-אביב והועבר בהנחייתה המקצועית של ענת ביין, כתבת הפרסום והדיגיטל של עיתון גלובס.

הביקוש לאירוע היה הגבוה ביותר שידעה קהילת השיווק מאז הקמתה באפריל 2015, עם רישום SOLD OUT שבועיים וחצי לפני קיום מועד האירוע.  באירוע השתתפו מאות אנשי שיווק מכל התחומים והענפים במשק.

לצפייה בסרטון מסכם של האירוע:

(צילום, עריכה והפקה: yProductions, ראיונות: קרן נתנזון–וייס, ynet, לוגו מונפש וידאו ארט: אלון שניידר)

לצפייה באלבום תמונות האירוע >>

במהלך האירוע שהתקיים כאמור בסימן 2020 – יוצגו המהפכות הבאות בתחומי התחבורה, החינוך, האי-קומרס והמדיה, עם הרצאות של דוברים מהחברות המובילות בארץ ובעולם כגון Google, Mobileye, Jolt ועוד. את האירוע פתח הרצאה מרתקת של אלעד צרפתי, סגן נשיא Mobileye ומנכ"ל חטיבת האפטר-מרקט, אודות מהפכת הרכב האוטונומי. לאחר מכן תעלה לבמה שירן פרן, מנהלת תחום פיננסים וקמעונאות Google, להרצאה אודות מהפכת העוזרים הקוליים (Marketing in the age of assitance).

מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל, דניאל אלפן, הציג בפני הנוכחים באירוע כיצד חדשנות משנה את תעשיית הטבק ולאחר מכן התקיים פאנל מקצועי בנושא מדיה בעידן החדש בהנחיית ענת ביין ובהשתתפות לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי Partner, יעל בר יעקב, סמנכ"לית לקוחות ארטימדיה ונועה תמיר, מנהלת תחום תוכן קהילת השיווק ועורכת הראשית. את האירוע חתמה מצגת מעניינת של רועי דויטש, מייסד Jolt שיציג את מהפכת החינוך של העולם החדש.

במהלך האירוע חולקו קפסולות הזמן השיווקיות בסימן 2020 של לופה והוכרז הזוכה בפעילות LG, בה חולק מכשיר LG G6 חדש לחבר/ת הקהילה שהציג/ה פעילות שיווקית קטנה שהביאה תוצאה גדולה.

קרדיטים ודברי תודה:

הפקת האירוע: איילת שוורץ
מרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך: שירה רותם
עיצוב גרפי ומיתוג האירוע:
  סטודיו שבע // בת-שבע מלין
צילום וידאו וסטילס:  Y PRODUCTIONS- קרן נתנזון
וידאו ארט: אלון שניידר
דלפק רישום ותגים: Reg-In

האירוע בחסות

ארטימדיה
לופה
פיליפ מוריס ישראל
קייטרינג פטיט
דומינוס פיצה
קפה ג'ו
קוליקס וידאו
יקב טפרברג

המשך קריאה

מצייצים jobs

אטריו אטריו
דרים ג'וב WantADלפני 7 שעות

ל'אטריו' דרוש/ה: קופירייטר/ית איש/אשת קריאייטיב

לסוכנות אטריו דרוש/ה איש/אשת קריאייטיב. נא לשלוח קורות חיים לכתובת: [email protected] מי אנחנו? אטריו היא סוכנות אסטרטגיה, שיווק ומיתוג פורצת...

אטריו אטריו
דרים ג'וב WantADלפני 7 שעות

ל'אטריו' דרוש/ה: מעצב/ת ג'וניור

לסוכנות אטריו דרוש/ה מעצב/ת ג'וניור. נא לשלוח קורות חיים לכתובת: [email protected] מי אנחנו? אטריו היא סוכנות אסטרטגיה, שיווק ומיתוג פורצת...

מצייצים דרים ג'ובלפני 5 ימים

לחברת קולומביה דרוש/ה: מנהל דיגיטל

במסגרת התפקיד: ניהול כלל הפעילות הדיגיטלית של מותגי החברה (columbia+ outsiders): – תפעול, ניהול וכתיבת תוכן שיווקי ברשתות החברתיות (ללא...

מצייצים דרים ג'ובלפני 2 שבועות

לקבוצת הנדל"ן תדהר דרוש/ה: מנהל/ת תקשורת שיווקית

תיאור התפקיד: • תכנון והוצאה לפועל של משימות רוחב שיווקיות של הארגון.  • אחריות להטמעת השפה התקשורתית של המותג ושל...

מצייצים דרים ג'ובלפני 2 שבועות

דרוש/ה בהאוניברסיטה העברית: Head of International Marketing Desk‏

          Direct and full responsibility for recruiting international degree students for academic degrees in accordance with...

מצייצים דרים ג'ובלפני חודש 1

לחברת המשקאות אדיר סחר דרוש/ה: מנהל/ת מותג

תיאור התפקיד: -ניהול תפעולי וביצוע הפעילות השיווקית של מוצרי המותג/ים בהתאם לתוכנית השנתית. -ניהול תקציב המותג. -התעדכנות שוטפת בחידושים בעולם...

דרים ג'וב WantADלפני 2 חודשים

רהב מדיה: דרוש/ה מנהל/ת לקוחות ברשתות החברתיות

לחברת המדיה והדיגיטל בקבוצת רהב תקשורת דרוש/ה מנהל/ת לקוחות ברשתות החברתיות. במסגרת התפקיד: -ניהול עמודי רשתות חברתיות בקרה ואופטימיזציה -אחריות...

אירועיםלפני 2 חודשים

לכנסת ישראל דרוש/ה: דובר/ת הכנסת ומנהל/ת מערך הדוברות

תיאור התפקיד: -אחריות כוללת לניהול הפעילות השוטפת של מערך הדוברות: גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של הכנסת, הצבת יעדים ומטרות ומימושם, קביעת סדרי...

מצייצים דרים ג'ובלפני 2 חודשים

ללידרס דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת משפיענים

לידרס, חברת המשפיענים הגדולה בישראל מגייסת מנהל/ת מחלקת משפיענים למחלקה גדולה וצומחת של מנהלות קמפיינים בדיגיטל. במסגרת התפקיד: -הובלת אסטרטגיית...

תוכן בחסות

Martech.Meלפני 3 ימים

פורסמה רשימת חמישים הנשים המשפיעות בתחום ה-Martech ששווה לכם להכיר. ויש גם נציגה ישראלית

אתרMartechExec  מהווה קהילה מקוונת בינלאומית עבור מנהלים ומנהלות בתחום המרטק. לאחרונה פורסמה בו רשימת הנשים ששווה להכיר ב-2018, שנבנתה לאחר...

SHAREלפני 5 ימים

המדורה התפרקה: על הטלוויזיה בעידן שאחרי הפלטפורמות המסורתיות ורשתות השידור// עמרי מרכוס

ההתרסקות של ספינות המדיה המסורתית על קרחון ה-OTT היא כבר עובדה מוגמרת. הפלטפורמות והגופים המשדרים מגלים שהממזרים שינו את החוקים...

עומר באומן עומר באומן
SHAREלפני 4 חודשים

משפיענים אאוט, שגרירים אין // עומר באומן

אבולוציית הפרסום דרך משפיעני מדיה חברתית בדרכה לעבור מדרגה נוספת. עומר באומן, מנהל הפעילות העולמית של סוכנות המשפיענים SHARE בטור...

הילה גלס הילה גלס
SHAREלפני 6 חודשים

אותנטי-גרם: איך הופכים פרסום באמצעות משפיעני אינסטגרם לאותנטי יותר?

מאת: הילה גלס, סמנכ"לית מדיה בחברת SHARE בין האנשים שאני עוקבת אחריהם באינסטגרם, יש גם בלוגרית אופנה ולייף סטייל ההיא...

קראו גם